czwartek, 8 marca 2012

Women's Day.!

Uwielbiam tą piosenką. Zakochałam się. 



Stwierdziłam, że jutro będzie recenzja kosmetyku., ponieważ dzisiaj Dzień Kobiet jest, więc odpuszczę sobie.

- Wszystkiego Najlepszego, Jolciu! – podaje jej żółtego, ładnego tulipana
- Dziękuję Kacperku.! – uśmiechnęłam się promiennie.
            Taa, nasz udawany zdziw. Wszystko zaplanowaliśmy co dostaniemy, więc spodziewałam się tego, ale i tak miło coś dostać. Spojrzałam na kwiatka był ładny, jeszcze nie do końca rozkwitnięty. „To Dobrze” pomyślałam, będzie długo się trzymał.
            Według mnie tulipany są najbardziej popularnymi kwiatkami w wiosnę. Chyba dlatego zawsze kojarzą mi się z ciepłem i  różnorodnością kolorów. Kiedy się już zamarzyłam. Obudził mnie ze snu na jawie Krzysiek:
- Jolka!- mówi do mnie prze milutko.
- Ahh, Tak – mówiąc to zamrugałam oczami.
            Zobaczyłam przed oczami woreczek z cukierkami. Całkowicie mnie tym zaskoczyli. Nie spodziewałam się żadnych słodyczy. Było to bardzo miłe z ich stronyJ Wzięłam jednego cukierka i uśmiechnęłam się promiennie. Nic wielkiego, ale jednak coś.
- Dzięki. – powiedziałam lekko rozkojarzona.
            Odpowiedział uśmiechem. Zapewne wydało mu się to moje zachowanie dziwne. Cóż.. Nie należę do najnormalniejszych osób.  Z taką wyobraźnią.... aż czasami myślę czy ja psychiczna nie jestem, ale o tym kiedy indziej.


DZIEWCZYNY, WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO Z OKAZJI DNIA KOBIET.♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

- Dziękuję za komentarz, każdy czytam!♥