niedziela, 5 sierpnia 2012

gra na gitarze

Wczoraj wieczorem i dzisiaj przed południem trochę pogrywałam z kuzynką na gitarze. Bardzo lubię spędzać czas w tak miłym towarzystwie i do tego pogrywać z kimś na czymś. Czas naprawdę wtedy bardzo szybko i miło mija;)

Pogrywałyśmy na gitarze jedną z moich ulubionych, polskich piosenek, czyli "Nie płacz Ewka". Grałyśmy to tak często, ze opanowałyśmy to naprawdę dobrze.


Fajnie sobie tak pograc po tak długiej przerwie;] O dziwo niczego nie zapomniałam!

4 komentarze:

  1. Od dawna grasz na gitarze?
    Ja się właśnie zbieram aby się nauczyć, mam nadzieję, że jeszcze coś z tego wyjdzie, bo stara już jestem. >.<

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny blog. Mój to justlife-jurka.blogspot.com. Jakbyś chciała to wpadnij. A przy okazji zaobserwujesz mojego bloga. Daj znać jak dodasz wtedy się odwdzięczę. Bardzo mi zależy na obserwatorach ;p

    +JA już obserwuję

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuję za komentarz, każdy czytam!♥