wtorek, 23 lipca 2013

Lucky Strike


Cześć! 
Dzisiejszy dzień zaczął się pracowicie. W sumie nie mam nic przeciwko, aby pomóc w domu, ponieważ wynikam założenia, że lepiej pomóc niż stracić cały dzień nic nie robiąc. Jeśli mam być szczera to zmęczyłam się trochę kolonią, poprzez ciągłe wstawanie o 8.00, a chodzeniem spać o 2.00. Wydaje mi się, że wystarczająco jeszcze nie odpoczęłam od roku szkolnego. Potrzebuje przede wszystkim więcej snu i rozrywki. Wydaje się, że wakacje co dopiero się rozpoczęły, a został praktycznie miesiąc wolnego. Czemu czas tak szybko leci?


Strój, który wam teraz przedstawiam jest z niedzieli. Specjalnie przygotowałam go na festyn. Wydaje mi się, że pełne koloru ubrania są odpowiednim wyborem na tego typ wypady. Co do festynu, to nie żałuję, że wybrałam się tam, spotkałam tam swoich starych znajomych, kolegów z klasy, poznałam nowych ludzi. Był to bardzo mile spędzony czas. Wracając do stroju. Głównym elementem outfitu był mój najświeższy nabytek, czyli bardzo kolorowe, kwieciste legginsy. Mimo to, że moda na kwieciste wzory trwa już od ponad roku to nadal nie czuję się nią znudzona. Legginsy kupiłam za jedynie 13 zł:)


14 komentarzy:

  1. Genialna koszula, świetnie wyglądasz ; )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie tanio kupiłaś te legginsy, a jak ślicznie to wygląda :)

    gosia-gos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne spodnie i koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się w tej stylizacji <3

    moj-wlasny-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna! gratuluję nabytku bo gdzie idę i widzę te śliczne legginsy w kwiaty go widzę je gdzieś za 50-60zł ale proszę kto to kupi za tyle kasy? A wracając do wakacji to masz rację. Czas szybko płynie, a nadal nie odpoczęliśmy. To straszne jest. Przydałoby się może jakieś wesołe miasteczko takie mega albo coś, żeby się rozerwać i połykać adrenaliny. Nie wiem sama, ale mam nadzieję, że ten ostatni miesiąc minie tak jak tego chcę i w końcu wypoczęta wrócę do szkoły.:)
    my-virtual-skirt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje !!! Zostałaś nominowana do LIEBSTER BLOG AWARDS - szczegóły u mnie www.susanbloog.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne są! Gdzie je kupiłaś? :)

    lifestyle-lenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne legginsy, zakochałam się ;))
    Zapraszam do mnie : http://my-pink-sunglasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo pozytywna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna koszula ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Thanks , I have just been looking for information approximately
    this topic for ages and yours is the greatest I have found out so far.
    However, what in regards to the bottom line? Are
    you sure concerning the supply?

    Feel free to visit my webpage - watch dogs xbox 360

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuję za komentarz, każdy czytam!♥