niedziela, 5 stycznia 2014

Make up with Sammy Dress


 'Holy, Moley, me, oh my,
You're the apple of my eye,
Girl I've never loved one like you.'
Cały makijaż na zdjęciu wykonany pędzlami z firmy Sammydress.com
Cześć!
Od razu chciałabym przeprosić za brak notek na blogu, ale dopiero wczoraj odzyskałam komputer z naprawy. Niestety teraz mam problem z wtyczkami. Chyba ten komputer nadaje się tylko do wyrzucania. Mam nadzieję, że w najbliższym czasie odzyskam mój laptop, bo wydaje sie byc na dobrej dordze do powrócenia (chociaż) częściowej sprawności - nie oczekuję zbyt wiele po tak poważnym upadku.
W tym poście chciałabym wam zaprezentować przybory do makijażu z firmy Sammydress.com. Muszę przyznać, że jestem pozytywnie zaskoczona jakością pędzli, ponieważ sprawdzają się idealnie. Jak na razie nie będę ich zbyt często używać, ponieważ nie czuję takiej potrzeby. Jednak szczoteczka do rzęs i pędzel do nakładania pudru zawsze się przyda:) Ogólnie polecam sklep, ponieważ jest naprawdę tani!

23 komentarze:

  1. wyglądasz super, a pędzle prezentują się idealnie. wierzę, ze jest tak jak mówisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mają ładne kolory! A są takie sztywne czy aksamitne w dotyku? I ile kosztowały? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Największy pędzel jest lekko sztywny, ale za to aksamitny w dotyku. Reszta jest sztywna(tak jak przystało), ale mimo to przyjemna :)

      Usuń
  3. bardzo fajny makijaz:)
    buziak
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądają te pędzelki ; ))

    http://oo-mini-kaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny makijaz :-)
    paaulina-paaulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. mam taką samą maskarę :)
    Może wpadniesz do mnie i ocenisz mój blog ? obserwacja za obserwacje ? / odp u mnie :*
    hejtutajsandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjny post, ciekawie piszesz :3
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyszedł! <3

    vickys-life1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna jesteś! *o*

    berrysmilee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. te wszystkie pędzelki kupowałaś oddzielnie czy w zestawie ?

    http://rainbboww.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie powiem, trochę się zdziwiłam że pędzle z tej strony mogą być dobrej jakości. Ja Jestem fanką pędzli Hakuro, których mam ok.10 w swojej kolekcji, na prawdę polecam! c;

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne masz te pędzelki! Śliczna jesteś <3

    OdpowiedzUsuń
  13. pędzle świetne podobnie jak oferta sklepu :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja tam osobiście to za młoda jestem na takie rzeczy xD Ale mogę mamie polecić xDDD
    Super post i wogóle blog ;)



    http://zinnychplanet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja sama nie maluję się i takie pędzle są mi nei potrzebne .Lecz świetnie się prezentują ,moze za rok je sobie zamówię ?
    masz szanse wygrać design bloga więc również zapraszam http://wika-moda.blogspot.com/2014/01/konkurs-wygraj-wymarzony-wyglad-bloga.html#comment-form

    Mój blog ; wika-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajnie się prezentują, szczególnie ten do pudru ;)

    amcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. również chciałabym zakupić pendzelki do makijażu :)Obserwujemy? Swietny post :) Zapraszam do siebie również :*

    OdpowiedzUsuń
  18. jesteś bardzo ładna
    super blog ♥
    zajrzę jeszcze
    zapraszam www.klaudia2003.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuję za komentarz, każdy czytam!♥