czwartek, 14 marca 2013

zdjecia, zdjęcia !


Siemka!
Ostatnie dwa dni były zarazem ciężkie, jak i zabiegane. Nie mogłam na nic znaleźć czasu. Dzisiejszy dzień także zapowiada się pracowicie, ale nie będę się przejmować! We wtorek byłam cały dzień u Olki. Robiłyśmy masę zdjęć, ogólnie świetnie się bawiłyśmy, na koniec 'lekko' nam odbiło, ale co tam! Nie wiem czy wspominałam, ale Ola (w sumie jej mama) posiada lustrzankę, której nie bardzo potrafimy używać, ale jeszcze się nauczymy. Usprawiedliwić możemy się jedynie tak, że było beznadziejne światło, ponieważ był wieczór, a ja nie umiem pozować, reszta to brak talentu. Myślę, że jutro pokażę wam więcej(na pierwszym zdjęciu to ja, jakby ktoś nie poznał) mojego autorstwa zdjęć. Oprócz robienia zdjęć także pograłyśmy na Xboxie i o dziwo zrobiłyśmy zadania domowe!

Pozdrawiam, xoxo !

20 komentarzy:

  1. fajne zdjęcia. ;) sliczna jesteś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobienie zadania domowego z koleżanką było dla mnie zawsze(a)wykonalne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciężko jest razem z koleżanką odrabiać prace domowe :D

    U mnie konkurs - http://eustazja.blogspot.com/2013/03/konkurs.html Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  4. No to powodzenia z poznawaniem się z lustrzanką :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. no to widzę, miło spędziłaś czas:) w co grałyście na xboxie?:)
    sliczne zdjęcia:) oj lustrzanka to dla mnie czarna magia;D

    OdpowiedzUsuń
  6. zdjęcia z pewnością są lepsze niż moje ;d
    nie ma to jak tradycyjna głupawka z kumpelą ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne te zdjęcia :D
    Robienie zadania domowego ? o.O - nie dla mnie.

    maggie-maggi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę ? Jejku byłabym bardzo wdzięczna !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też kiedyś umówiłam się z przyjaciółką na odrabianie lekcji... "Z tego nic nie było, tego nie trzeba robić, to zrobimy jutro rano, z tego bierzemy nieprzygotowanie... Ok, skończyłyśmy! Chodźmy pooglądać filmy!" :D

    ♦ POCZYTAJ OPISYWANE PRZEZE MNIE SNY NA http://and-when-i-close-my-eyes.blogspot.com/ ♦

    OdpowiedzUsuń
  10. zdjęcia, zdjęcia- bardzo ładne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuję za komentarz, każdy czytam!♥