piątek, 8 marca 2013

Sun back!


Przepraszam was, ze nie pisałam, ale ostatnie trzy dni były ciężkie. We wtorek byłam u okulisty(4h!!), później byłam u Olki. W środę zaś byłam w szkole językowej. No a wczoraj uczyłam się na sprawdzian z chemii i matematyki. Od poniedziałku do czwartku było bardzo słonecznie, aż poziom endorfin we krwi wzrastał. Sama nie wiedziałam, że można tak się stęsknić z słońcem. Dzisiaj niestety niebo zachmurzone, a deszcz ciągle pada, a szkoda bo w jeszcze w środę było 13 stopni na termometrze. Mimo deszczu i niezbyt zachęcającej pogody nie mam zamiaru zrezygnować z adidasów, ani lżejszej kurtki. O nie! Seriale czekają!

MIX ZDJĘĆ Z TRZECH DNI:)


15 komentarzy:

  1. Super spódniczka <3 w warszawie śnieg... ;<


    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszy strój bardzo mi się podoba. w jakim sklepie kupiłaś tą spódnice?
    Najlepszego :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Też już chodzę w adidasach ; ))

    miiikusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódnica jest śliczna^^ I te dwa pierwsze zdjęcia świetne ♥
    Chcę słońce, tu i teraz ! :c

    http://maggie-maggi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie niestety dzisiaj zasypało ;C

    rubinowe-wino.blogspot.com
    KONKURS NAGŁÓWKOWY!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie śnieg dzisiaj spadł ;( jestem załamana, chce słońce !
    ładne zdjęcia ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. pogoda jest straszna, ale kiedyś musi się polepszyć ;)
    ta spódnica jest boska *.*
    czy na ostatnim zdjęciu jest spaghetti? uwielbiam :DD

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka cudowna spódnica!
    U mnie śnieg :( jestem załamana, dopiero była taka piękna wiosna...

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepsze pierwsze zdjęcie ;)

    zapraszam :)
    jbyj-gossip.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. nie nawidzę czekac u lekarzy tyle godzin, to strata czasu i cierpliwości

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuję za komentarz, każdy czytam!♥