wtorek, 24 kwietnia 2012

I feel you


"Never let me go, never let me go.

Never let me go, never let me go."






Nie wyobrażam sobie, by nie pokazać wam tej piosenki. Chodzi mi cały czas po głowie. No i muszę się przyznać, że jak słucham refrenu dreszczyk przechodzi mi po ciele. Piosenka jest piękna. Choć teraz jestem zafascynowana"Nirvaną" to uwielbiam słuchać tej piosenki. Pewnie nikt nie słyszał o Nirvanie, więc pokazuje wam dwie przykładowe piosenki. :]



Zastanawiam się jak można nie lubić tego typu piosenek. Można przy nich tak pięknie się wyżyć i odpocząć, a przede wszystkim zaszaleć swoją burzą włosów, haha. Xd Mam nadzieję, ze wy tak, jak ja zakochacie się w tym zespole. W końcu jak nie lubić grunge i rocka :]
 
O czym jeszcze mogę napisać, co ? Może jakiś mój ulubiony film? Nie, co mam zamiar dzisiaj wieczorem pooglądać.:]
Forrest Gump

Mam zamiar pooglądać właśnie ten film, ponieważ tylko cześć scen widziałam w TV.  Mam wielką ochotę zobaczyć to "dzieło", bo wydaje mi się w miarę ciekawym filmem. Ale kto wie, czy w końcu pooglądam ten film, może "Woda dla słoni", może" Porwanie", a może jeszcze co innego:)  Zobaczymy. 

Przepraszam, ze dzisiaj tak bezsensowna notka, ale pisałam co mi do głowy przychodziło, bo moje życie z sekundy na sekundę, z minuty na minute, z godziny na godzinę, z dnia na dzień jest nudniejsze. Muszę coś zrobić, by było ciekawsze, a nie tylko szkoła, blog, muzyka, rolki, blog, przyjaciele, TV, przyjaciele, zakupy, książka, książka i książka,. Te same monotonne zajęcia. 

A wy jak spędzacie czas?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

- Dziękuję za komentarz, każdy czytam!♥