niedziela, 16 grudnia 2012

9 niezmiennych świątecznych rzeczy o mnie

Hello!
Jak sam tytuł posta mówi mam zamiar napisać o rzeczach, które nigdy, ale to nigdy nie omijają mnie w święta. Zawsze, ale to zawsze wspominam tak samo święta, no może czasem z drobnymi szczegółami:) Tak więc..
♥25 grudnia pierwszą połowę czasu przeznaczam na nudę, a drugą na oglądnie różnych świątecznych filmów razem siostrą.
♥Przeważnie 24 grudnia jadam tylko mini śniadanie, a później podjadam składniki, które kroję do sałatek. Dlatego nie jestem tak głodna jak wszyscy inni.
♥Kiedy ubieram choinkę zawsze mam na nią pomysł, ale nigdy tego pomysłu nie umiem zrealizować dlatego wychodzi taka nijaka.
♥W święta nie mogę odmówić sobie jedzenia.
♥W trzeci dzień świąt zazwyczaj spędzam u Kamili(przyjaciółka).
♥Kiedy ubieram choinkę w niektóre miejsca chowam ukrycie cukierki, abym tylko ja wiedziała gdzie one są.
♥Najczęściej po trzech dniach świąt wyjeżdżam do babci.
♥Przy zadzielaniu się opłatkiem mam przygotowane życzenia odpowiednio do wieku, więc każde osoby w tym samym wieku mają te same życzenia.
♥Zawsze w święta kupuję prezenty przyjaciółkom.

świętacandy
christmas
Chciałabym was bardzo poprosić, abyście dali propozycje na posty świąteczne lub nieświąteczne, nawet możecie mnie otagować! Odwdzięczę się.
xoxo, Cwaniara!♥

17 komentarzy:

  1. hahaha ja też chowam cukierki gdzieś w choince. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja spedzam swieta inaczej, zupelnie inaczej :) Posty? Co powiesz na kilka fajnych filmow, w sensie recenzja i np ich zwiastuny na blogu?

    OdpowiedzUsuń
  3. lista świątecznych utworów filmów , rzeczy ,które kojarzą CI się ze świętami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy post ! :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. w wigilie się nie je wg;P dopiero można zjeść kolację wigilijną więc gdzie tu podjadanie co:PP
    oj ja tez wieszam cukierki na choince ale nie chowam ich bo dzieci u mnie w rodzinie już nie ma więc i tak nikt sie na nie nie rzuci;D ^^
    miło ze kupujesz przyjaciółką prezenty jest to bardzo miły gest!:))

    Zapraszam do udziału w rozdaniu(jeśli jeszcze tego nie zrobiłaś) nagrody sponsorowane przeze mnie!:) Do wygrania komplet biżu z Glittera, płatki śniegu do kąpieli i cieplutkie nauszniki!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawie, ja tam nigdy nie mam pomysłu na notkę więc niestety nie pomogę ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię dzielenia się opłatkiem ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. serdecznie zapraszam na mojego bloga marchewalaugh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze, gdy dzielę się opłatkiem nie wiem co powiedzieć, ciekawy blog :)
    http://zycioweoliwkowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Napisz jakie życzenia chciałabyś aby sie spełniły i co dla cb. jest najmagiczniejszą rzeczą w święta i bez czego nie dało by się powiedzieć o nich Święta Bożego narodzenia...♥
    swietny blog.
    Zapraszam do mnie http://elena-lovee.blogspot.com/ ♥ <-----

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie . Wpadaj i do mnie : d

    OdpowiedzUsuń
  12. :) Zaobserwujesz? ;x
    karolina-modelina.blogspot.com
    Ja obserwuję już od długiego czasu :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuje <33 Wpadnij do mnie lucjagadomska.blogspot.com . Naprawdę fajny blog <33

    Całusy
    Łucja <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Uważam, że jesteś bardzo kreatywną osobą, a jest to cecha, którą bardzo lubię. Już od razu jak weszłam na Twojego bloga i ujrzałam całe rozmieszczenie i wygląd stwierdziłam, że masz gust i musisz mieć strasznie ciekawą osobowość. Od razu podążyłam, aby przeczytać Twój profil. Jedyną rzeczą, która mnie zdziwiła to to, że prowadzisz bloga od miesięcy, a dużo widzę czytelników już zainteresowała się treścią bloga. Hmm, muszę przyznać szczerze, że ja próbowałam OD LAT (mówię to czysto z ręką na sercu) i nie udało mi się zachwycić ani jednego czytelnika, który mógłby wyrazić swoją opinię w komentarzu. Bolało, bo bolało, więc nie miałam już do tego siły i usunęłam chyba ósmego bloga i tak wstaję z popiołów. Nie oczekuję wcale spoglądania na mojego żałosnego bloga tylko abyś przeczytała moją opinię na temat roboty jaką odwalasz. Jest super! Oby tak dalej.
    Pozdrawiam. Julia. x

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuję za komentarz, każdy czytam!♥