czwartek, 20 grudnia 2012

I hate tests

Zaraz zwariuję.Uczyłam się tyle na sprawdzian z chemii, a kompletnie nic nie umiem. Wszystkie kwasy cudowanie mieszają mi się ze sobą. Nie wiecie jakie to denerwujące, jeszcze do przepisania tyle z chemii...Nie wiem jak dam radę. U mnie jutro wigilia klasowa, ciekawe co z tego wyjdzie na jednej lekcji? I jak tu się ubrać na jutro? Już sobie wyobrażam jutrzejsze składanie życzeń, haha. Ktoś pytał się mnie jak w wyglądam bez makijażu, wydaje mi się, że jakiejś ogromnej różnicy nie ma. Dlatego dodaje zdjęcie z poranka. Uwierzcie również nienawidzę tego zdjęcia!


Biorę się za zeszyty!
xoxo, Cwaniara!♥

25 komentarzy:

  1. Nie chcę cię martwić, ale kwasy to mały pikuś:* Powodzenia:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jutro mam wigilię, ale na 2 i 3 lekcji. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mam wigilie jednak nie idę :) Nie chcę składać sztucznych życzeń

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam wigilię klasową tylko na jednej lekcji ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Zapraszam do siebie! Fotorelacja z pokazu Dawida Wolińskiego!
    Można brać jeszcze udział konkursie na fanpageu! https://www.facebook.com/MartaDymekBlog
    Do wygrania komplet kosmetyków L'Oreala.
    xx

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też mam wigilie klasową a później jeszcze 2 lekcje i na zakupy

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie :)
    Yhh... Właśnie to skończyłam, koszmar...

    OdpowiedzUsuń
  8. JA też mam wigilię jutro. ;)
    Bardzo mi się podoba twój nagłówek. ;3

    http://meegii-meg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. mi się zbliża sprawdzian z kwasów po świętach, ale u mnie na chemii sprawdzian to tylko przepisywanie wszystkiego z książek na kartkę, bo w zeszycie i ćw nikt nic nie ma xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Chemia...Mój koszmar. Też mi się często wszystko myliło. Jak się cieszę, że to już za mną...
    Powodzenia na sprawdzianie.
    W wigiliach klasowych nie lubiłam najbardziej składania życzeń, między innymi dlatego nie poszłam na wigilię na uniwerku w tym roku.
    A co do ubioru...Ja bym założyła dżinsy i jakąś-niekoniecznie białą-koszulową bluzkę. Wystarczy, w końcu chyba nie musisz się stroić nie wiadomo jak...nawet jeśli to ostatnia klasa.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. These pieces are all Swiss made and offer Quartz movements.
    However, for me, this looks like what I've been looking for all his while. For diving watches, after swimming or diving in saltwater, make sure you rinse your watch with clean water.
    Also see my page: www.site-value.info

    OdpowiedzUsuń
  12. ee tam, zdjęcie nie jest złe :>

    OdpowiedzUsuń
  13. też pisałam w tym tyg spr z chemii - zawaliłam xD

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nienawidziłam chemii i chyba nigdy się to nie zmieni.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne zdjęcie :)
    Mi chemia nawet nieźle idzie :d

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nie znoszę chemii xd Spokojnie , dasz radę ! Fajna fotka ;)

    zapraszam do mnie :
    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. masz piękną cerę bez makijażu, zazdroszczę :)

    http://pamietnik-cwaniary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Chemia, achhh.. ta chemia ;D

    Zapraszam do mnie: kruchezycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. hej, hej *.*
    świetny blog :*
    śliczna jesteś :*
    a może wpadniesz do mnie.???
    http://olciuu-olciuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej ;D
    Fajny masz blog, super masz styl podoba mi się!!
    Obserwuje i liczę na to samo.Zapraszam do mnie :
    http://natalinsfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuję za komentarz, każdy czytam!♥