niedziela, 6 stycznia 2013

mix zdjęć weekendowych

Siemka!
Dzisiaj przygotowałam dla was mix zdjęć weekendowych. Pomyślałam, że kiedy dodam te wszystkie zdjęcia, tak aby "nie straciły na ważności"? Chyba teraz to najlepszy moment:)


♥1. Na pierwszym zdjęciu widać mój mały kącik. W tym miejscu zazwyczaj przesiaduje z lapkiem i pisze do was post.
♥2. Teledysk do piosenki Christiny Aguilery Your Body tzw. jestem uzależniona od tej piosenki. Choć nie lubię tego typu piosenek to uwielbiam tą. Zresztą kocham Christine. 
♥3,4. Na zdjęciu widać nową książkę J.K Rowling(autorka serii Harry Potter) Trafny wybór. Niestety książka nie jest moja. A tak przy okazji ktoś już czytał? Fajna?
♥5,6. A takie z nudów. Chyba nie muszę tłumaczyć. 

Jeśli ktoś byłby tak miły i zrobiłby dla mnie nagłówek używając moich zdjęć lub rysunków, lub inspiracji, to proszę wyślij mi go na poczte: jolad345@gazeta.pl ! Na pewno odwdzięczyłabym się jakoś!

xoxo, Cwaniara!♥

25 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia= nie czytałam tej książki ;/

    +odpowiedziałam ci na e-maila :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcia . ; D .
    zapraszam do mnie na konkurs jeśli masz czas .; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Powinnas sie czesciej usmiechac : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny mix.:>
    Też uważam, że powinnaś się częściej uśmiechać.:D

    OdpowiedzUsuń
  5. nie czytałam ale mam zamiar ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. niestety nie umiem robic ślicznych nagłówków

    OdpowiedzUsuń
  7. O, też bym chętnie tą książkę przeczytała, ale nie mam na razie zbyt wiele czasu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny miks.
    jak przeczytasz książkę to daj znać czy faja i jak sie czytało, mam zamiar po nią sięgnąć ale motywacji nie mam xd
    Cudowny nagłówek. Sama robiłaś ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mogę spróbować zrobić nagłówek :) Tylko wysłałabyś mi na pocztę zdjęcia, jakich mam użyć? E-Mail jest podany u mnie na blogu :)
    Może obserwujemy? ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Też kocham tą piosenkę i Xtinę! ;) Fajne fotki!

    zapraszam do mnie: mandostyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. kocham ten teledysk i Xtinę ;-) fajne fotki!

    zapraszam do mnie: mandostyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Christinę - zainteresowałam się nią właśnie po usłyszeniu Your Body :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam czytać Pottera i chyba żadna książke tego nie przebije :D

    OdpowiedzUsuń
  14. mixy są najlepsze :D obserwuję & zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post :D
    Piosenka fajna ale Christina moim znaniem teraz wygląda tragicznie.
    Książki nie czytałam ale jak J.K Rowling to pewnie super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej :) bardzo podoba mi sie twój blog! hym.. może coś pokombinuję jeśli chodzi o nagłówka jednak czy może być to dopiero we czwartek? wtedy będę mieć wolne :) a teraz zapraszam do mnie :)
    http://diamond-sparkle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuję za komentarz, każdy czytam!♥