piątek, 11 stycznia 2013

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy

Hello!

Dzisiejszy dzień można uznać za udany, no i w końcu mamy piąteczek! Chyba nie wspominałam w wczorajszej notce, że miałam mieć dzisiaj tylko jedną godzinę lekcyjną, ponieważ brałam udział w zbiórce Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Zaraz od dziewiątej udałam się z Olką i z panią bardziej zaangażowaną w to i ruszyliśmy w teren. Wszystkie sklepy, firmy, ośrodki i itd. obeszliśmy w przeciągu dwóch godziny. Następnie szybko z Olką poszliśmy do podstawówki pozbierać datki i tak wróciliśmy na dwie ostatnie lekcje. Na pamiątkę dostałam mini puszeczkę i tysiąc pięćset sto dziewięćset naklejek(serduszka). Może bardziej się cieszę z tego, że minęły mi lekcje, ale ważne, że pomogłam w jakiś sposób chorym dzieciom i nie stałam bezczynnie obok:)


No to chyba kończę. xoxo, Cwaniara~!♥

22 komentarze:

  1. łoh! ale super! ładna jesteś ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. ale miałaś fajnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jutro muszę jechać rano do sztabu bo identyfikator i serduszka, a w niedzielę będę chodziła z puszką. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja siostra też bierze w tym udział.
    Ja niestety się nie załapałam xD

    OdpowiedzUsuń
  5. chciałam wziąć udział w akcji, ale nie starczyło już miejsc :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja od następnego roku będę chodzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hah , ciekawie się czyta :D Obserwuję i zapraszam do mnie nowa notka ;)

    poly-pooly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam do obserwacji, na pewno się odwdzięcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja w następnym roku chcę chodzic z puszką ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie zbieram na WOŚP bo mam wtedy występy xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja miałam być wolontariuszką, ale.. nie mogę. Bo gimnazjum może, a 6 klasa nie :(

    Obserwuję, liczę na rewanż :*
    setny-blog-o-zyciu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja siostra jest wolontariuszem wośp:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja za rok też planuję zbierać. c: W tym roku masa kartkówek, sprawdzianów i pierdółek mi przeszkodziła.

    OdpowiedzUsuń
  14. mi niestety nie udało się zostać wolontariuszką w tym roku :C
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne zdjęcia ;)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna nazwa bloga, bardzo mi sie podoba :)
    sliczna z ciebie dziewczyna.

    zapraszam do siebie po inspiracje, bedzie mi milo, jesli mnie rowniez zaobserwujesz :P mam nadzieje, ze nie zawiode :)

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej !! Dopiero zaczynam moją historię z blogowaniem. Wejdziesz??

    super blog !

    http://przygody-poli-smith.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuję za komentarz, każdy czytam!♥