sobota, 8 września 2012

my eye

Cześć!
Jestem mega zaskoczona tym, że kochani nie było mnie nie całe 24 godziny na lapku, a tu czeka na mnie 25 komentarzy do zaakceptowania!Jesteście kochani♥ Dziękuję, że to czytacie i komentujecie z własnej woli. Wracając do tematu przez 24 godziny brak czasu na neta. No niestety się tak złożyło, brak czasu mi to funduje. Wczoraj do 20:30 gra terenowa, później rodzinka.pl(a własnie oglądaliście?), no a później zmierzch. A dzisiaj do południa sprzątanie.
To zdjęcie jest straszne!


Jak Wam mija sobota, bo mi trochę stresująco, ale pasowałoby już odrobić zadania na poniedziałek. Bardzo szczerze, mi się nie chce. Oglądacie TVD, PLL, GG?
Całusy!

30 komentarzy:

  1. sliczne oczko... ja to tak bardzo chcialabym miec zielone oczy ze szok! :D - to tak przy okazji ;p ja tez wzoraj ogladalam zmierzch ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię rodzinki.pl, a Zaćmienie oglądałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz takie fajne długie rzęsy!

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko oglądamy co wymieniłaś <3 i czekamy z niecierpliwością na nowe odcinki! a z TVD miałam już chyba kilkanaście snów haha dzisiaj był miły... :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądałam wczoraj rodzinkę. pl. ;)
    Bardzo ładne masz oczka.
    A co do pytania to oglądam te wszystkie seriale co wymieniłaś i uwielbiam. <3 i nie mogę doczekać się aż zaczną się nowe sezony.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądałam rodzinkę :P Świetni są ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Oglądałam i rodzinkę.pl i Zmierzch :33
    ooczy <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam podobny kolor oczu ;p.
    A Rodzinki nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam oglądać rodzinkę i w końcu zasnęłam..

    OdpowiedzUsuń
  10. ja oglądam PLL :))
    masz boskie oczy :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam "Rodzinke.pl"- razem z dziećmi oglądamy:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. zapomniałam o rodzince.pl.. niee.. xd
    śliczne masz oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne oczy ;)
    a sobotę spędziłam na leniuchowaniu z chłopakiem i oglądaniu filmów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajnie ;D

    u mnie do wygrania dowolna para butów, zapraszam: http://madame-chocolate.blogspot.com/2012/08/konkurs-z-renee.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Oglądałam wczoraj Zaćmienie :) Pozdrawiam i obserwuję :)

    http://anna-and-klaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale masz oczyskoo :DD
    Ja sobotę niestety przeleżałam.. jakieś przeziębienie mnie złapało i gardło, nos i ogólnie się rozpadam.. Starość nie radość :D

    http://linde-lo.blogspot.com/ -Moda w moim stylu :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  17. ja już obserwujję:-) Liczę na to samo :D
    taaak, oglądałam . , w przyszlości będę gejem" haha :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne oko ^^ Ja nie oglądałam .

    Zapraszam : world-of-bloody-curses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja oglądam PLL i GG ♥
    +obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładna jesteś.;)
    Obserwuję i to bardzo chętnie!

    OdpowiedzUsuń
  21. kolor oczu super
    oczywiście obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Rodzinka.pl <3 ;D
    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kocham Rodzinkę PL a te zdjęcie nie jest straszne, podoba mi się :)
    Zapraszam do mnie i do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kurcze, ominęłam Rodzinkę PL, ale w tym tygodniu na pewno nie zapomnę ;) jasne, że oglądam PLL,TVD to moje ulubione seriale! <3
    http://chocolattecupcakes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne masz te swoje oczyska . *,*

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuję za komentarz, każdy czytam!♥