piątek, 21 września 2012

Zyśka jestem !

Hey♥
Jestem wykończona tygodniem po szkole, ale mogę go zaliczyć do pozytywnych, z masą piątek. Jest to pocieszające, aczkolwiek męczące. Dzisiaj jako jedna z nie wielu w szkole dostałam szóstką z plastyki. U tej pani nie wiele osób dostaje szóstki za rysunki, góra dziesięć osób na szkołę, a myślałam, że dostanę trójkę!

Ostatnio mam obsesję na punkcie "pięknego nieba" i chmur. Cały czas mówię każdemu "O.O jakie piękne niebo", choć wcale nie jest takie urokliwe. Nie wiem jak Olka i moja rodzina wytrzymuje z tym. Mnie osobiście, by to irytowało. Dziwię, ze nikt mi jeszcze tego nie powie!

Całe niebo przykryte chmurami . ; c
 A tutaj chwila przejaśnienia c :
Miłego weekendu, ja za GossipGirl się biorę . ♥
Xoxo, Cwaniara!

30 komentarzy:

  1. To Ty nie tylko jesteś cwaniara,ale i szczęściara!:)A obserwacje nieba lubię i ja.Często się zastanawiam,do czego by tu porównać kształt danej chmury.choć potem rodzice mi się dziwią,jak mi się to mogło z tym skojarzyć...Ot,moja wyobraźnia:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, dzisiaj widziałam takie cudne chmurki. Ach , mogłam strzelić fotę, to być oceniła. ;)
    Mogłabyś zaobserwowac mojego nowego bloga?
    Z góry Dziękuję.
    http://love-will-overcome-fear.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja oceny żadnej nie dostałam, dopiero za tydzień mam mieć oceny za prace pisemne. ;D Oj tam. Ja też jestem zafascynowana niebem.

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie też było takie niebo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pogoda do kitu ;c

    + Obserwujemy ?

    < be-yoursellf.blogspot.com >

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tam lubię taką pogodę ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też bardzo lubię patrzeć i podziwiać niebo ! : )
    no i kocham Plotkare ! ;)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja lubię obserwować chmury to takie odprężające :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też ostatnio załapałam faze na zdjęcia z niebem w roli głównej ;)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja tez ostatnio bez przerwy tak mowie, szczegolnie jak na horyzoncie pojawi sie zachod slonca ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja u tej pani też dostałam 6 .

    OdpowiedzUsuń
  12. Czasem tez mam obsesje na punkcie nieba ;3.
    Masz ciekawy blog , zaraz dodam Go do obserwowanych ;) .

    http://irretrievablepast.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia :] Z zachodem słońca też wyszłyby cudownie ;3
    Każda pogoda ma swoje zalety ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. o gratuluję 6 ;-)
    pokażesz swój rysunek :>?

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne zdjęcia,
    gratuluję szóstki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też lubię niebo :) Fajnie jest popatrzeć na obłoczki,które mają przeróżne kształty :D
    Gratuluje 6, musi mieć talent :3

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję, piękne zdjęcia! :)
    Bardzo fajny blog podoba mi się :D

    Obserwuję i zapraszam do śledzenia mnie http://leblogdesaly.blogspot.com/
    pozdrawiam gorąco :)
    Zapraszam również na fanpage na fb ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia... Zaobserwowałam i liczę na rewanż ;)
    http://toosadtosmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Też lubię czasem popatrzeć w chmurki .:)


    +obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  20. Chmurki ♥♥♥
    Jesteśmy tu pierwszy raz i na pewno nie ostatni ! ^^ Spodobało nam się . Może wpadniesz do Nas i Ci się coś spodoba ? Jeżeli tak to zapraszamy do komentowania i obserwowania bloga. Obserwujesz nasz- Robimy to samo u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładne zdjęcia . :)

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuję za komentarz, każdy czytam!♥