poniedziałek, 3 września 2012

nowy początek

Siemka!
Jak tam u was początek roku minął? Bo u mnie nie wiarygodnie długo się ciągnął. Nie dość, ze było tyle przemówień, to tyle później czekać na głupi autobus. W sumie nie było tak źle. Przynajmniej do mojej klasy doszły dwie nowe osoby(w tym Olka) to tak nudno nie będzie. Nowe klasy pierwsze gimnazjum też prezentują się całkiem ciekawie. To, aż dziwne, że wakacje tak szybko minęły. Drugi rok w szkole czuję, że będzie ciężki. Tyle nauki. W następnym poście podsumuję wakacje.

Po powrocie do domu od razu cyknęłam samowyzwalaczem fotki mojego stroju i fryzury. Nie wyglądałam jakoś specjalnie uroczo, ale mimo wszystko chyba było ok. Na zdjęciu lekko rozczochrana, przez znajomych.;))






Postaram się jak najszybciej dodać kolejną notkę;) Jak Wam minął początek roku? Jeśli macie na blogach zdjęcia stroju, wyślijcie mi linki!
Pozdrawiam!

31 komentarzy:

  1. świetna spódniczka ! ;-)
    gdzie kupowałaś ;>?

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódniczka mnie urzekła ;D
    Ja jak dzisiaj zobaczyłam pierwszaków, to prawie się popłakałam ze śmiechu.. są tacy dziwni.. takie krasnoludki.. jak oni w ogóle będą funkcjonować w naszej szkole hehe. Ale rok temu ktoś tak o mnie mógł mówić ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. a u mie nie za fajnie z klasą ; /

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądałaś.^^
    Ładna fryzura.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna spódnica ^^
    U mnie początek roku był ok, ale do momentu aż rozdano nam plany lekcji. Załamałam się normalnie. Ty również masz w ciągu jednego dnia 3 matematyki? x.x i lekcje od 7:30 do nawet 15:20? -.-
    Czekam na następny post ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny strój :D
    ja niestety nie zrobiłam zdjęcia dzisiejszego stroju, jakoś tak z tego wszystkiego zapomniałam :/
    a początek roku nawet, nawet :)

    OdpowiedzUsuń
  7. każdy rok jest ciężki, wystarczy tylko odpowiednia motywacja i organizacja. będzie dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  8. też mi się wydaje, że drugi rok będzie ciężki ;<

    OdpowiedzUsuń
  9. masz świetną spódniczkę! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. cieszę się, że obserwujesz, ale szkoda, że nie komentujesz na temat notki... Więc dlatego uważam że obserwacja za obserwację jest bez sensu. I nie mam na celu obrażenia Ciebie :)

    ładnie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna fryzura i spódniczka.

    www.kaska-and-olka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój wychowawca strasznie smęcił. ;D
    Ładna spódniczka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Drugi rok w gimbazie jest ciężki bo uczysz się mnóstwa rzeczy. To działa na zasadzie:
    1 klasa - powtórzenie z podstawówki
    2 klasa - nawałnica nowych wiadomości
    3 klasa - nowe wiadomości i powtórka z gimbazy ; >

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie rozpoczęcie nie było takie długie ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładnie byłaś ubrana :)

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie dość szybko to zleciało i wesoło xD
    Śliczna spódniczka :]

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna spódniczka ale niestety nie na moją figurę :)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nie mam zdjęcia całego stroju, ale jakieś tam jest ;P Rano robione haha :D
    Zapraszam: http://niewiemczytodobrypomysl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. spódniczka ŚWIETNA!
    http://palistory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna stylizacja!
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ładnie wyglądałaś :) uwierz mi że gimnazjum to jest nic nauki.. w porównaniu do następnych etapów :/ Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  22. ładna spódniczka :D ja do szkoły za miesiąc ;)!

    OdpowiedzUsuń
  23. slicznie . ;)
    super blog ! :)
    Zapraszam do mnie . :D

    OdpowiedzUsuń
  24. stylowo i ładnie:)

    zapraszam do mnie:)
    http://efffastyl.blogspot.com/

    obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo ładnie wyglądałaś!
    dziękuję za komentarz;)
    obserwuję i proszę o to samo;*

    http://whatilovethemostinside.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuję za komentarz, każdy czytam!♥