czwartek, 4 kwietnia 2013

colorful

Cześć!
Dzisiaj do was przychodzę z dużą dawką dobrego samopoczucia, co nadal nie oznacza, ze nie potrzebuje więcej słońca. Już naprawdę stęskniłam się za wakacji, za +30 stopni ciepełka, za promieniami słońca, za długimi wieczorami.. Ja chcę wiosnę tu i teraz. Dlatego dzisiaj na zdjęciach jestem ubrana jak najbardziej wakacyjnie. Głównym elementem stroju jest koszula, która niestety przez zachmurzone niebo wyszła na wyblakniętą na zdjęciach, co jest mitem, ponieważ naprawdę dodaje życia otoczeniu. Koszula, jak wspominałam ma bardzo żywe kolory, przez co wręcz ją uwielbiam. Spodenki, które mam na sobie są właściwie w trakcie tworzenia, więc jak dobrze pójdzie, będziecie mogli zobaczyć już za niedługo ich końcowy efekt!
koszula - sinsay, zegarek - ??, spodenki - DIY, okulary - Reserved, kamizelka -??
xoxo, Cwaniara!

14 komentarzy:

  1. Och ja też stęskniłam się za temperaturą +30 stopni, ale na to chyba będziemy musieli jeszcze długo, długo czekać. Świetnie wyglądasz ; )

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę świetnie. Piękny zegarek. C:
    zielonookaszatynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. kolorowo ;) super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super bloog, na seriooo:D
    Obserwuje i ty tez zaobserwuj a co wazniejsze-skomentuj!
    http://martynkabloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja bardzo słoneczna i wiosenna :) pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  6. stylizacja idealna na wakacje!:*

    OdpowiedzUsuń
  7. miejmy nadzieje, ze bedzie takie piekne lato :)

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuję za komentarz, każdy czytam!♥