poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Waiting for holidays!

Siemka!
Nareszcie dotarła do mnie choć cząstka zdjęć! Także mogę w końcu napisać jakiś porządny post. Dzisiaj skończyłam lekcje po pierwszej, tak jak zwykle w poniedziałki. Z lekcji to tylko ciągnął się j.polski, ale nawet on był znośny, choć nienawidzę uzupełniać wszelakich tabelek to mogłam pracować w parach, więc przynajmniej nagadałam się. Na wuefie wymigałam się ze skoku wzwyż i rzucałam oszczepem, mimo, że z rzutu oszczepem nie jestem dobra, to i tak z moją koordynacją ruchów jest to bezpieczniejsze dla mnie. Na szczęście jutro trzy dni wolnego, w końcu się wyśpię. Dawno mi brakowało porządnego snu, przez co byłam na każdego zła i krzyczałam, a bóle głowy nie odstępowały ode mnie na krok. Osoby z bliższego otoczenia czasem muszą to znosić. Naprawdę im współczuje!

Na zdjęciach jestem w zestawie, w którym najlepiej się czuje. Połączenie koszuli i legginsów chyba nigdy mi się nie znudzi, a co najważniejsze jest bardzo wygodne i jak najbardziej pasuje do sezonu wiosennego. Od zawsze lubiłam zwyczajne lekkie zestawy. Od razu mówię, że koszula jest mojej siostry.

koszula- H&M, legginsy - Reserved

xoxo, Cwaniara!

13 komentarzy:

  1. To ostatnie zdjęcie jakieś takie fajne :D

    maggie-maggi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też mam 3dni wolnego *piona* :)
    ładne zdjęcia, xoxo <3

    OdpowiedzUsuń
  3. super wyglądasz. Moje LO jest połaczone z Gimnazjum i niestety nie ma wolnego, chodzimy do szkoły od 12 do 17 o.O (ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło i moja klasa jedzie na wycieczkę do Suchej Beskidzkiej ^^
    Zazdroszczę, ja w poniedziałki mam 8 godzin, a od poniedziałku (zmiana planu po wyjściu maturzystów) będę miała 9 ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. SUPER WYGLĄDASZ JA MAM po 6 godzin dziennie :/

    OdpowiedzUsuń
  5. dobrze ci... kończyć o 13 :) ja mam codziennie na 8:00 do 15:15 :**
    ps. śliczne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne zdjęcia. C:
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnie zdjęcie najlepsze!!!!!!!!!!!


    DEMORDIE.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam wolny już cały tydzień. :D Zaczynam czuć się jak w wakacje.
    B. ładne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, Cwaniaro! Kocham Twój blog. I jestem już jego dumnym obserwatorem :) Liczę na rewanż.

    http://blogmadzidobrzeradzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super spodnie :))

    //// Zapraszam do mnie na http://marttujest.blogspot.com/( Obserwacja za Obserwacje / Komentarz za Komentarz )

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuję za komentarz, każdy czytam!♥