niedziela, 28 kwietnia 2013

pink watch

Hej!
Na początku chciałabym was przeprosić za moją nieobecność, która była dość długa. Każdy dzień spędziłam poza domem, to byłam na rowerach, rolkach, długaśnych spacerach czy byłam w szkole językowej. Na pewno będę miło wspominać te dni, kiedy będę przykuta do książek. Podobno biżuteria to najlepszy przyjaciel kobiety, tak przynajmniej słyszałam. Ja częściowo zgadzam się z tym stwierdzeniem. Uwielbiam wszelakie naszyjniki, bransoletki, pierścionki, dlatego nie zależnie ile bym jej miała to trudno byłoby mi wytrzymać, aby coś nowego nie kupić. Aktualnie mam ogrom biżuterii, czyli z pięć pudełeczek wszelakich dodatków. Mam ogromną słabość do wszelakich "błyskotek", dlatego kiedy moja siostra zobaczyła ten uroczy zegarek wiedziała, że musi być mój. Mimo, że mam ogrom biżuterii zawsze brakowało mi ładnego, odpowiedniego na każda okazję zegarka. Owszem mam dwa, ale jeden jest jak dla mnie zbyt delikatny, a drugi po prostu jest mało praktyczny. Zegarek jest naprawdę uroczy!

Jak wiecie opcja 'obserwatorzy' ma zostać skasowana 1 lipca, dlatego proszą was o obserwowanie mnie na:
Follow on Bloglovin
oraz o lajkowanie:

Gdyż jedynie tak będziecie mogli być ze mną na bieżąco! Jest to bardzo ważne, więc jeśli czytasz mojego bloga, a nie obserwujesz mnie choć na jednej z tych stron zrób to! W ten sposób jedynie będziecie mogli być z moim blogiem na bieżąco;)

17 komentarzy:

  1. Widziałam ten zegarek również w wersji miętowej i oba kolory bardzo mi się podobają. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny zegarek, mam też bloglovin ale jak dodaje posta na blogu to mi się on nie pojawia na bloglovin, wiesz może co z tym zrobić? :)

    wikaa-wiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może nie potwierdziłaś przez maila swojego bloga ; )

      Usuń
  3. Prześliczny zegarek i bardzo ładne zdjęcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny zegarek! <3
    możesz złożyć petycje żeby nie usuwali google reader, ale i tak cię follow'nełam (tu możesz złożyć petycje: http://www.change.org/petitions/google-keep-google-reader-running?utm_campaign=signature_receipt&utm_medium=email&utm_source=share_petition)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam nie przepadam za biżuterią , ale zegarek boski *_*

    OdpowiedzUsuń
  6. zegarek jest poprostu PRZEŚLICZNY♥
    Moja pani z przyrody ma taki sam tylko jaskrawy żółć. OBA SĄ BOSKIE! Noś je jak najczęściej, przyozdobią twoją rekę jak nic:) pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zegarek cudowny. Nie przepraszaj za nieobecność- taką pogodę aż szkoda nie wykorzystać!

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczny zegarek!

    aliczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuję za komentarz, każdy czytam!♥