sobota, 13 kwietnia 2013

MIX WEEKS

Hi!
W dzisiejszy dzień nie dało się nudzić! Mimo, ze przed ósmą już byłam na nogach, to było warto tak wcześnie wstać. Od 9.00 rano do 15.00 popołudniu spędziłam czas wśród harcerzy na festiwalu harcerskich piosenek. Był to naprawdę świetnie zadysponowany czas! Chyba siedziałam, w takim miejscu, w którym cały czas robiono zdjęcia, więc na pewno w każdej lustrzance jestem. Później miałam plamy przed oczami, po tych lampach błyskowych. Po powrocie do domu wybrałam się na rolki z Olką. Gdzie spędziłam bardzo przyjemnie czas. Czuje, że dzień wykorzystałam w pełni, teraz zostaje mi tylko czytanie Błękitnokrwistych:)

Proszę pytać na ASK'U.

Pozostawiam wam MIX zdjęć z kilku tygodni. Nie przejmujcie się u mnie nie ma już ani grama śniegu:)

13 komentarzy:

  1. U mnie też już nie ma śniegu :)
    O fajnie by było pojeździć na rolkach , muszę się wybrać <3
    Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  2. Też byłam dzisiaj na rolkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas też śnieg już stopniał <3 Ślicznie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. No to ciekawy dzień.
    Ja kiedyś też byłam ta takim festiwalu... grałam na gitarze i nasza grupa wygrała :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy mix. u mnie wiosna. C:
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny mix ;)
    O, Błękitnokrwiści! Kocham tą książkę *.* W której jesteś części? Już nie mogę się doczekać 8 i 9 części: 'Zagubionych w czasie' i 'Bram raju' *.*
    Miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  7. sklejka fajna ;)
    Świetnie prowadzisz bloga ;3
    Zapraszam do komentowania nowego posta :)~Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  8. Też czytam Błękitnokrwistych *___*

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuję za komentarz, każdy czytam!♥