czwartek, 22 marca 2012

Czego nie lubię, a co lubię .


Na początek powiem, dlaczego własnie dziś o tym. Stwierdziłam, ze warto byłoby napisać co lubię, a czego nie. Mam nadzieję, że każdemu chociaż jedna rzecz przypadnie do gustu co mi. 


Zapewne mało kto słyszał o "Radical Face". Ja jestem w tej muzyce wręcz zakochana. Uwielbiam takie utwory. Dają mi bardzo dużo do myślenia, a przede wszystkim relaksuję się przy nich. Jak słyszę taki utwór mam chęć robienia wszystkiego na raz. Od razu mam wenę, by coś narysować, pograć na gitarze czy jeszcze coś innego. Zaś takiego typu piosenek nienawidzę:



Powiem szerze, że nie obchodzi mnie jak wygląda i itd. Chodź przyznam, że całkiem przystojny jest, ale cicho, bo w końcu będę mówić jaki to on nie jest piękny, zamiast co innego. Lubię czytać jego posty, ponieważ jest to jego filozofowanie i te sytuacje, zresztą czasem całkiem zabawne. Mnie osobiście przyciąga jakiś blogi, kiedy mogę poczytać kogoś myśli, sugestie czy coś jeszcze innego. Natomiast bardzo mnie nudzi to "nic", czyli "Jest ładna pogoda, więc stwierdziłam, że wybiorę się na spacer po pięknym parku. Dlatego właśnie przygotowałam dla Was kilka fotek. Było Super!" Rozumiem, że ktoś nie miał czasu i dlatego taka notka, ale jeśli ktoś miał ful czasu i coś takiego napisał, to chyba jest to blog, ale nie taki jak powinien być według mnie. Szanuję czyjś gust dla tego każdy taki staram się zaakceptować i pozostać bez komentarza.

PAMIĘTNIKI WAMPIRÓW 
(w tym też Ian Somerhalder .~.Damon.~.)




       
Tutaj już chyba nie będę musiała mówić dlaczego kocham ten serial, a szczególnie Iana. Trzeba przyznać, ze  The DV to najlepszy wampirzy serial, choć czysta krew o dużo gorsza nie jest. Jeśli mam już być szczera to na pewno dużą role odgrywa tutaj Damon i nie wiem czy wytrwałbym w serialu gdyby nie on. Nie będę Wam mówić ile mam jego plakatów na drzwiach, ponieważ nie chce mi się nawet tego liczyć.

Co sądzicie o tego typu notkach? Przypadło Wam coś do gustu? 

3 komentarze:

- Dziękuję za komentarz, każdy czytam!♥