środa, 7 marca 2012

I ♥ Tymbark

Wstałam, blablablabla i w tym momencie doszliśmy do tej chwili. Jak na co dzień, mam jakieś problemy to z Antkiem, to z Mateuszem i jeszcze kimś innym, ale mówi się trudno. Dzisiaj ogólnie miałam bardzo zakręcony dzień, albo i nawet zabawny. Przypominając dzisiejszą religię, czy wczorajszą chce mi się do teraz śmiać. A najzabawniejszy jest ksiądz, ze swoimi „kreseczkami„. Oczywiście, ja ich dostaje najwięcej za swoje „wzorowe” zachowanie.  Dzisiejszym głównym tematem naszej (ja, Mateusz, Klaudia, Andrzej, Jarek, Łukasz) rozmowy były oczywiście, jak to się kiedyś mówiło „kawały”, no i 8 marca i 10 marca. Wszystko zaplanowaliśmy co sobie kupimy, a później jak to zwykle bywa udajemy zaskoczenie i zachwyt. A co do „KAWAŁÓW” to [CENZURA] . Uwierzcie, to było poniżej poziomu.. Hahaha ; d


 I ♥ TYMBARK.  
"Jestem Zielona"




Jutro przygotuję dla Was opinię kosmetyku, więc szykujcie się J




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

- Dziękuję za komentarz, każdy czytam!♥