czwartek, 1 marca 2012

Wiele zdarzeń, wiele myśli

Ta.. To już któryś z kolei mój blog. Próbowałam wszystkiego, ale stwierdziłam, że najbardziej pociągają mnie zwyczajne blogi. Czyli o wszystkim i o niczym.

W moim życiu ostatnio trwa burza, albo i może w mojej głowie. Mam pełno myśli koncentrujących się na zdarzeniach, które bardzo zmieniły mnie. Nie wiem jeszcze czy na dobre czy złe, ale coraz bardziej akceptuję siebie. Nie rozumiem dlaczego właśnie przez tamtą stronę, ale przeżyłam na niej wiele upadków(nie chodzi o SD)i chyba to przyczyniło się do wielu zmian w moim życiu. Poznałam ludzi, którzy byli dla mnie ważni i którzy odeszli z wiatrem. Teraz nie będę mówić o tym, tylko zmierzam do tego, że zdarzyło się u mnie za dużo, więc warto to zapisać. Mam nadzieję, ze to będzie dobry początek końca:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

- Dziękuję za komentarz, każdy czytam!♥