piątek, 16 marca 2012

Jak trudno wymyślić tytuł, nie?

Dzisiaj przedstawię Wam, obrazki, które wzbudził we mnie jakieś refleksje. No dobra, może bransoletki jakiś refleksji u mnie nie wzbudzją, ale uwielbiam wszystkie dodatki. Mój dzień można uznać za całkowicie zjechany, ale mówi się trudno i welcome a new world.  Wow, jaka ja jestem zdolna sama napisałam coś po angielsku.|

Wszystkie obrazki pochodzą z loveit.pl

  

 

Idąc wraz z koszykiem obserwowłam zachowanie rożnych ludzi. Po dłuższej chwili stwierdziłam, że każdy jest na swój sposób inny i na swój sposób ciekawy. Niektórzy coś mówili pod nosami, a jeszcze inni przeklinali. Byłam ciekawa, a nawet chciwa przeczytać większości osobom w myślach. Chociaż niektórym nie chciałbym zaglądać do głów. Niektórych ludzi można przejrzeć gołym okiem, ale nie całkowicie. Widząc taką plastikową dziewczynę, myślisz to ta, która czeka tylko by ktoś na nią spojrzał. Wydaje się pusta, ale jak dłużej to przemyślisz widzisz, że jest całkowicie samotna, że chciałby znaleźć uporczywie u kogoś oparcie i ściągnąć tą maskę. Oczywiście nie chodzi mi te dziewczynę, które są very crazy, bo ona umie cieszyć się życiem. Myślę teraz o dziewczynie, która jest w stanie ubrać spódnice na długość dupy itp. Pomińmy szczegóły. Może jest trochę pusta, ale ja wierzę, że ona po prostu szuka akceptacji i żeby ktoś ją w końcu zauważył.

Jestem zapewne o dużo za młoda na takie wnioski, ale to są moje odczucia i przemyślenia, które warto zaakceptować. Nie trzeba ich popierać, ale pasuje je uszanować. 

1 komentarz:

  1. Już mi sie podoba ten blog.. Cos czuję, ze będę tu często zaglądała ;]

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuję za komentarz, każdy czytam!♥