sobota, 2 czerwca 2012

Cinema

Witam! Na początku chciałam przeprosić za wczorajsze zaniedbanie bloga. Nie miałam wczoraj jak napisać notki, ponieważ od 10:00 do 00:30 byłam poza domem. Wczoraj był Dzień Dziecka, wie mogłam zaszaleć. Na początku "zwiedzaliśmy miasto" autem, czyli zgubiliśmy się.  Później ok. 14:00 pojechaliśmy na obiad i na długie zakupy do Milenium hall. Zeszło nam to tak. ok do 21:00 , gdzie kupiłam tylko jedną bluzkę i błyszczyki za 15zł w H&M. Zmęczeni nasycaliśmy się ciastem francuskim i pojechaliśmy do kina na "Królewnę Śnieżkę i Łowcę".  Seans był dopiero o 21:00 więc stwierdziliśmy, że pójdziemy do pobliskiego McDonald's na szejka. Seans trwał do 23:30. Później 45 minutowy powrót do domu. Tak, więc bardzo przepraszam was za brak notki.
A oto jak wyglądają błyszczyki: 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

- Dziękuję za komentarz, każdy czytam!♥