niedziela, 3 czerwca 2012

Drive by

Hello! Jak tam mija niedziela. Ja dopiero co wróciłam z procesji. Co roku jest taka organizowana w koło miejscowości. Boli mnie trochę głowa, ponieważ jest ciągła zmiana pogody, ale przeważa słońce. Nie mogę narzekać. Chociaż tak naprawdę lubię, gdy deszcz stuka mi w okno, ale pogodą słoneczną nie gardzę. Teraz czeka mnie kubek gorącej kawy, którą kocham i książka. Książka nie jest dla mnie jakaś szczególnie interesująca, ale kiedy się nudzę wole sobie coś poczytać. Chociaż muszę przyznać, że naprawdę w niektórych momentach mnie rozbawia. Nadal nie przyszła druga cześć "Igrzysk Śmierci" - muszę czekać. 

Mój ulubiony kubek.

Piankę już upiłam xd


 Sama nazwa przystraja o nerwy xd


Idę na chwilkę poczytać książkę i uczyć się fizyki.  Buziaki;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

- Dziękuję za komentarz, każdy czytam!♥