sobota, 23 czerwca 2012

Koncert - Lady Pank

Cześć!
Wróciłam 15 minut temu z koncertu - padam z nóg. Śpiewałam, w rzeczywistości darłam się, skakałam i tak dalej . : D Było genialnie. Atmosfera była super, wszyscy tańczyli - bawili się.  Udało mi się, bo byłam w pierwszym rzędzie. Bolą mnie tak nogi, ze jak nie położę się zaraz to padnę tu i teraz, trupem. Mam nadzieję, że prysznic orzeźwi mnie. Więcej nie mam siły dzisiaj pisać. Jutro dam fotki z koncertu . : ]   


 
Dodaję moją ulubioną piosenkę tego zespołu. Muszę przyznac, że najbardziej darłam sie na niej.

Dzień udany!Pozdrawiam!

1 komentarz:

  1. Już jakoś nie słucham Lady Punka (wolę Ac/Dc, Black Sabbath i Led Zeppelin), ale ciągle mam dla tego zespołu jakąś sympatię i kiedy słyszę ich piosenkę się uśmiecham

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuję za komentarz, każdy czytam!♥