sobota, 30 czerwca 2012

Słonecznie

Hello!
U mnie jest bardzo słoneczna i gorąca pogoda. Od kilku dni jest naprawdę fajnie na świeżym powietrzu. Nie psiałam notek, ponieważ chciałam wykorzystać maksymalnie te dni z moimi znajomymi. Jakoś brakowało mi czasu na komputer - dzień był za krótki. 

Ostatnio mam falę na oglądnie filmów i tak sobie pomyślałam, że stworze taką mini listę z moimi ulubionymi filmami, ewentualnie serialami. Taki ranking. Nie wiem czy można bazować na moim guście co do filmów, ale zawsze kiedy nie będziecie mieli czego oglądnąć możecie spojrzeć na listę:) Mam nadzieję, że zdołam ją przygotować na jutro.


Dość dużo fotek przygotowałam, więc podzielę je na dwie części:]

Zdjęcia niczego konkretnego nie przedstawiają, ale lubię w wolnych chwilach chwycić za aparat.  









     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

- Dziękuję za komentarz, każdy czytam!♥