czwartek, 31 maja 2012

Like

Hello! W końcu jestem wolna od książek. Jutro Dzień Dziecka, więc przewidziane są gry, zabawy i tak dalej. ;] Jest prawdopodobieństwo, ze nie pójdę do szkoły, ale to wszystko zależy ode mnie.  Mama jest w tej sprawie neutralna i pozwala mi sama zadecydować, bo w końcu jaki sens w tym jest? Kiedy mogę porządnie się wyspać i odpocząć.
Szkoła przewidziała dla chłopców piłkę nożną, dla dziewczyn ringo. I to jest sprawiedliwość! Lubie grac w piłkę i nie rozumiem czemu to dziewczyny, tym razem nie mogą sobie pograć? No i dla tych "uzdolnionych" i chętnych karakoe. Hmm, w tej dziedzinie jestem szczególnie uzdolniona. LOL. hehe.
Zastanowię się jeszcze na pójściem. Choć nie przekonuje mnie jutrzejszy plan.

A oto mój nowy wygląd Chrome. Bardzo mi się podoba teraz. Jest taki urokliwy, można to tak ująć.. chyba.
Pomyśleć, że dzisiaj odkryłam opcje zmiany skórek.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

- Dziękuję za komentarz, każdy czytam!♥