niedziela, 20 maja 2012

Niedziela, 20 maja, Mój pokój


Cześć!Od razu chciałabym was przeprosić za moja nie obecność na blogu, ale byłam kilka dni poza domem(wycieczka) i tak to się skończyło, że nie mogłam napisać żadnej notki. 
Ogólnie wyjazd do Krakowa był strzałem w dziesiątkę. Świetnie się tam bawiłam.Oczywiście nie zabrakło tam mojego roztrzepania, inaczej mówiąc głupoty, ale ten fakt dzisiaj możemy pominąć. Jakby nie było musieliśmy wstąpić do galerii Krakowskiej(Największej atrakcji, nie żeby nigdy nie wdzieliśmy galerii czy coś, tylko jak każde dziewczynki kochamy zakupy). Ja, musiałam sobie coś zakupić, bo nigdy nie wracam z pustymi rękami z galerii. Moim nowy nabytkiem jest casualowa kurtka o odcieniu białym z stradivarius. Bardzo mi się podoba, ponieważ jest o odpowiednim kroju, a kolor jest jej neutralny.
Chyba czeka mnie dzisiaj dużo nauki, marzyłam wręcz o tym . : | A taka ładna pogoda za oknem, może szkoda jej marnować?. Aparat, spacer i można iść . :D Pa, całuski.
Hmm, wiem okropna jestem bez makijażu na oczach.

1 komentarz:

- Dziękuję za komentarz, każdy czytam!♥