niedziela, 27 maja 2012

Niedziela, 27 maja, 15:00, Salon

Dzień Dobry!
Jak wam mija niedziela? U mnie nie można powiedzieć, że jest słonecznie, ale zimno też nie jest. Temperatura gdzieś wynosi 22 stopnie, a więc jest ciepło. W sam raz, by wybrać się na jakiś dłuższy spacer. Mam nadzieje, ze będę mogłam się wybrać i pospacerować się po małej, a jakże urokliwej miejscowości. Wszędzie zieleń!

Jest też drugi pomysł na spędzenie tego dnia. Pomysłem jest wybranie się do kina na jakiś dobry film. W końcu niedziela i można sobie pozwolić na jakąś rozrywkę. W pobliskim miasteczku grają jeszcze "dziewczynę z tatuażem". Mam ochotę iść a ten film, ponieważ bardzo chciałam go zobaczyć, ale nie miałam okazji. 

Przygotowałam dla was kilka fotek, co prawda nie należą do najpiękniejszych, ale wiem, ze lubicie oglądać, a więc proszę . Buziaki :*







 Nie jestem jakoś specjalnie uzdolniona, ale lubię rysować:]



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

- Dziękuję za komentarz, każdy czytam!♥