wtorek, 22 maja 2012

Wtorek, 22 maja, 19:40, Piwnica


Witam!Co tam u was?
Siedzę na schodkach w piwnicy i jestem happy, ze ktoś wymyślił przenośny internet i komp. Przedtem mogłam tutaj siedzieć ze swoim notesem(pamiętnikiem, dla wtajemniczonych). Ahh, mój notesik dawno tam zaglądałam. Pasowałoby go uzupełnić troszeczkę, ale no cóż blog go na pewien czas  mi go zastąpi. Wracając do tematu piwnica, czemu własnie tu? Jest tu chłodno, przyjemnie, cicho i jestem w 100%  pewna, ze nie dojdą tutaj hałasy z podwórka(koszenie trawy, nie mam jednego sąsiada, ale trzech. Każdy kosi teraz trawę.) Domyślacie, ze jest to dość męczące i trudno się przy tym skupić, więc właśnie to miejsce musiałam wybrać.
Gościu od gitary przegiął. Nie widziałam jeszcze tak trudnego bicia  Wybierając piosenkę Wilków "Idziemy na mecz" miałam na myśli łatwe bicie. I tak naprawdę jest, bo da się to zagarc łatwym, "pięknym" biciem, ale jak to on stwierdził, ze byłoby to dla mnie za łatwe, więc oto dał mi skomplikowanie "cuda".  Bicie jest na tyle urozmaicone, że nie wiem od czego zacząć. Do tego dochodzi szybki rytm i na raz, wiec jest naprawdę trudno.  Zauważyłam, ze lepiej mi idzie, ale proszę nie, aż tak. Musi zrozumieć, że mam szkołę i codziennie sprawdzian, przecież koniec roku. W wakacje nie miałabym, nic przeciwko, nawet może początek roku szkolnego, ale teraz? Kiedy nawet nie mam czasu sięgnąć po gitarę? Trochę zrozumienia, no.
Najbardziej wkurzyło mnie, że moja szkoła - Gimnazjum już nie będzie Gimnazjum, tylko Gimnazjum, Szkoła Podstawowa i Przedszkola. Czemu tak? Otóż nasza gmina ma problemy finansowe i musiała załatwić, to tak, że będzie "Zespół Szkół". Na litość Boską, mogli znaleźć inne rozwiązanie, a nie wyżywać się na biednych uczniach. Moja koleżanka, właśnie tak twierdzi, ze jest to kara dla uczniów. Brzmi to zabawnie. Sami stwierdźcie, przecież "Gimnazjum" lepiej brzmi, niż "Zespół Szkół". Dojrzalej, a poza tym lepiej. No jak to brzmi. Gdzie chodzisz?- Do "Zespołu Szkół ". Ta nazwa kojarzy mi się z podrzędną szkołą o najniższym nauczaniu. A ja zapisywałam się do szkoły o wysokim nauczaniu.        

 


2 komentarze:

  1. Dobrze będzie, zawsze możesz powiedziec, że chodzisz do Gimnazjum w Zespole Szkół. ;)
    U mnie w szkole jest gimnazjum, podstawówka i jakaś jedna grupa z przedszkola.

    OdpowiedzUsuń
  2. yyy... troche tak dziwnie. najpierw "he, chodze do Gimnazjum" a teraz " chodze do Zespołu Szkół". jakby u nas tak zrobili to po prostu bym wykitowała :P

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuję za komentarz, każdy czytam!♥