piątek, 25 maja 2012

Piątek, 25 maja, 22:20, Mój Pokój


Hej, 
Szkoła dała mi w ostatnim tygodniu nieźle popalić. Zerwane noce, codzienne kartkówki, sprawdziany i troszeczkę, jak to bywa stresu. W końcu weekend to chyba moje ulubione słowo. Mam nadzieje, ze będę mogła choć w części nadrobić niewyspane noce. Nie spałam dobrze od początku wycieczki, a może nawet jeszcze przed nią. Nawet moja mama zauważyła moje zmęczenie. Tak naprawdę myślała, ze jestem chora i przez 15min pytała, czy nie mam gorączki i nic mnie nie boli. Powiem, że jak to usłyszałam zastanawiałam się, czy aż tak źle wyglądam i widać to bardzo po mnie. Mam nadzieję, że nie, ale mam cienie pod oczami, a Kamila nawet twierdzi, że  moje oczy są opuchnięte. Jednak ona uważa, że jakiś kosmetyk mnie uczulił. Z czym w 50 procentach zgadzam się z nią, ponieważ kiedy zawsze używam cienie z SENSIQUE robią mi się ogromne cienie.
Wracając do tematu - weekend. Dzisiaj piątek, czyli dzień odpoczynku.Wraz z Kamą i Agą wybrałyśmy się na pizzę, świętować Kamili urodziny. Na początku miałyśmy lekki problem z autobusem, ale jednak dojechaliśmy. Pizza było dość duża, dlatego nie byłyśmy w stanie całej zjeść. Oczywiście na nasze miłe spotkanie zabrałyśmy poczucie humoru, dlatego było wszystko tak udane. Po pizzy wybrałyśmy się na długi spacer po mieście. Następnie szybko podskoczyłyśmy do biedronki i poszłyśmy na przystanek autobusowy, z którego po dłuższej chwili pojechałyśmy do domu.:)

A tu taka mała ciekawostka. Według mnie bardzo ciekawy domek i na pewno chciałabym go obejrzeć od środka :]
               Dom z kamienia
Pozwolę sobie zacytować słowa, by bliżej wam coś o nim ubliżyć. 
"Podczas przejażdżki po północnej Portugalii można zobaczyć nietuzinkową budowlę, której twórca wyraźnie inspirował się animowanym serialem przedstawiającym losy prehistorycznej rodziny Flinstonów.
Dom zbudował jeden z mieszkańców Fafe, Victor Rodriguez. Zaklinował on swój budynek między trzema ogromnymi głazami. Konstrukcja wtopiła się tak doskonale w okolicę, że przez wiele lat zauważało go niewiele osób.
Ściany domu wykonano z materiału typowego dla tych terenów - granitu. Dach wygląda bardziej tradycyjnie, gdyż zrobiono go z klasycznego gontu. Do domu nie doprowadzono elektryczności, a ogrzewanie zapewnia piec. Jego komin został wyprowadzony na zewnątrz przez okno."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

- Dziękuję za komentarz, każdy czytam!♥