środa, 24 października 2012

A drop in the ocean

W sumie tytuł postu powinien nazywać się It's my life czy coś z tych tekstów, ale obecnie jestem zakochana w piosence, która nosi taką właśnie nazwę jak tutaj. Dzisiaj mam potrzebę opowiedzenia o sobie. Nie lubię mówić o sobie i ciężko zmusić mnie do tego. Zresztą uznaję zasadę im mniej o mnie wiesz, tym czuję się bezpieczniejsza  Dzisiaj ją omijam szerokim łukiem, chyba zmusiło mnie to, że tak szybko rozwija się blog, a wy o mnie nic nie wiecie.


Najtrudniej mi opowiadać o swoich dobrych stronach, gdyż mam niską samooceną. Z wiekiem nabieram pewności siebie, ale nie potrafię dobrze o sobie myśleć. Chciałabym dużo zmienić w sobie, ale nie wychodzi mi to najlepiej. Tak, więc moje pozytywy: jestem sympatyczna, mam dystans do siebie, łatwo zawieram nowe znajomości, jestem tolerancyjna, krytyka mnie wzmacnia, poszłabym w ogień za osobami, które kocham, jestem lojalna, przy przyjaciółkach płacze ze śmiechu, doceniam ludzi.


Wydaje mi się, ze mam wiele negatywnych stron w sobie, na pewno więcej niż pozytywnych. Moje wady: bardzo nie często, ale jednak wzbudza się we mnie egoizm, jednak go zwalczam i go wyrzucam z siebie, jestem nie miła dla nie których ludzi, jestem szczera(co nie koniecznie jest dobre w moim przypadku), jestem leniwai nie systematyczna, łatwo mnie zranić, nie lubię pożyczać moich rzeczy, często klnę w myślach na ludzi, czasem nie potrafię zauważyć dobrych cech w ludziach, łatwo mnie wyprowadzić z równowagi, zawsze muszę dopowiedzieć swoje trzy grosze.


To zdjęcia jest dla Ciebie, Kama. Mój uśmiech jest tutaj najbardziej naturalny i najbardziej go odzwierciedla. Myślę, że zdałam u niej z tą miną na pięć z minusem.
I co sądzicie? Ktoś doczytał do końca? A i proszę jak polecacie mój blog, nie piszcie "Joli", bo bardzo nie lubię mojego imienia, mówcie po moim nicku "Miranda, Miri". Dziękuje, że sami z siebie dodajecie mój blog do ulubionych i go polecacie♥
Xoxo,Cwaniara♥

15 komentarzy:

  1. Ja przeczytałam:) Mam podobne wady i zalety. Tylko ja czasem klnę nie tylko w myśli. Łatwo mnie wyprowadzić z równowagi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również doczytałam do końca (:
    Też nie lubię za dużo mówić o sobie , ale opisałaś siebie w negatywach i pozytywach gratuluję (:


    Pozdrawiam , oczywiście obserwuje (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejciu, ile ja bym dała, żeby chociaż cząstkę siebie zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam prawie wszystkie takie wad jak ty ;D nooo.. dodałabym jeszcze do swoich zazdrość z byle powodu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No... dystans do siebie trzeba mieć :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Nasze wady są takie same!! Hahahahaha zrobiłam na ten temat notkę u siebie jakiś czas temu, możesz obczaić tutaj jak nie wieżysz ;P http://made-in-marta.blogspot.com/2012/08/true-or-false-fact-about-me.html
    Anyway, wlazłam tu by zaprosić Cię do zagłosowania w mojej nowej ankiecie, w której można wybrać jaki strój na Halloween założę! Miło by było gdybyś oddała swój głos ;) http://made-in-marta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Doczytałam do końca:)Też mam problem z niską samooceną,dlatego też np.jestem strasznie zdziwiona,kiedy ktoś,kogo poznaję,jest dla mnie miły albo okazuje mi zainteresowanie.
    A do uwagi o imieniu się zastosuję,nie ma problemu:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Po co się oszukujesz ze swoim imieniem? Powinnaś być dumna. Rodzice ci takie wybrali a ty tylko się oszukujesz. Myślisz że jak będziesz dorosła i zmienisz będzie im miło?

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeczytałam :) Ja stety (albo niestety) lubię samą siebie. Czasem aż za bardzo, co mnie strasznie wkurza. Nie potrafię przestać krytykować niektórych ludzi, a sama uważam się za niemal doskonałą, co jest totalną bzdurą. Ale na szczęście też mam zalety :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog. Obserwuję i liczę na rewańż :P. Cudny blog będę tu zaglądac codziennie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. przeczytałam przeczytałam :) . i bardzo lubię . uwielbiam czytać o ludziach, dowiadywać się o nich więcej i więcej . to bardzo ciekawe . nie martw się, każdy z nas jest po trochu egoistą, nie jesteś wyjątkiem :P .

    OdpowiedzUsuń
  12. jakie świetne zdjęcia xd

    obserwuję!:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Doczytałam do końca. Dowiedziałam się że mamy trochę wspólnych cech.:)
    A co do zdjęć to są śliczne.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Post ciekawy. Jak tak czytam, to mam dużo twoich cech- zwłaszcza negatywnych. To co, od dziś mam do cb mówić siostro? heh, Zaczarowana

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuję za komentarz, każdy czytam!♥