niedziela, 14 października 2012

angielski

Czas past Simple i past Perfekt zazwyczaj sprawił dla mnie problem ponieważ, trzeba go porządnie wykuć, a jak wiecie słówek jest ogrom przez co staje się to trudniejsze, niż wykucie wszystkich "Trenów" Kochanowskiego. Nic ze sobą nie tworzy całości, więc trudno zapamiętać. Ja mam jutro sprawdzian z czasu present Continous, Simple i past Simple i w sumie te ważniejsze słówka umiem, ale wole je utrwalić tym właśnie filmikiem:

Jak dla mnie jest to genialne. Nie dość, ze utrwala się to dość dobrze, wszystko jest do rytmu dzięki temu łatwiej zapamiętujesz. Ja wiem, że z tym filmikiem pozostanę na lata i będę go często używać.
 Co o tym sądzicie?

12 komentarzy:

  1. ciekawy i bardzo pomocny filmik.
    ja nigdy nie zrozumie angielskiego przez moich nauczycieli

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ktoś wyżej: nigdy nie zrozumiem angielskiego przez moją nauczycielkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo pomocne. nienawidzę się tego uczyć ; o

    zapraszam do mnie, dopiero zaczynam ; )
    http://weareswaggie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mam głośników przy komputerze, ale jak jutro wejdę na laptopa to na pewno obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za gratulacje.To też Twoja zasługa,skoro czasami do mnie wpadasz:)A co do angielskiego...Wolę go zdecydowanie w "żywej" formie,czyli np.czytaniu stron internetowych,gazet itd.,niż te drętwe czasy.Nigdy nie lubiłam uczyć się teorii.Jeśli mnie spytać o czasy,to bezbłędnie umiem użyć i skonstruować może 3:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piosenki ?

    Zapraszam do obserwacji, na pewno zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja tam nie mam żadnych problemów z angielskim, doskonale wszystko rozumiem ;p

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuję za komentarz, każdy czytam!♥