niedziela, 21 października 2012

mała przybłęda

Dobija mnie moje dzisiejsze nastawienie do nauki. Ten weekend naprawdę mnie rozleniwił, a to dziwne, bo przecież zawsze byłam leniwa, ale teraz przeszłam samą siebie. Jeszcze muszę powtórzyć na niemca i jutrzejszy dzień może cudem przeżyję. 

Jakiś czas temu do Olki przybłąkał się malutki kotek. Na początku rodzice Oli nie byli nastawieni do tego, aby zamieszkał u nich taki słodziak, ale kiedy jej tata poznał jego urok od razu go nazwał i przyłączył do rodziny. Śliczny kociak nosi imię Tygrys. Liczyłyśmy z Olą na coś innego, ale i tak jest ładnie!

 Musicie przyznać, ze nie da się w nim nie zakochać!

Chyba wystarczająco odpoczęłam od chemii, ale i tak nie mam ochoty na niemca.
Xoxo, Cwaniara♥

25 komentarzy:

  1. Też jestem leniem ;) Kotek prześliczny!

    OdpowiedzUsuń
  2. omg jaki on słodki!:))

    zapraszam na nową notkę z sesji zdjęciowej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodziak!Podobny do mojego,tylko mój ma białą "chustkę" z przodu pod szyją i białe skarpetki na łapkach...Jak to dobrze,że ma dom!Wielki szacun dla rodziców koleżanki za przygarnięcie biedaka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. do mnie przypałętał się podobny ^^ mam nawet notkę o nim, ale już dawno napisaną. ;)
    + skąd pobierasz szablony na bloga??
    pozdrawiam, Aleksandra♥

    OdpowiedzUsuń
  5. mi to się nic nie chce robić : D ale kotek słodki : *

    OdpowiedzUsuń
  6. boże ale cudowny ♥♥ Fajne imie .. można mówić w zdrobnieniu Tyrgrysek,fajnie brzmi ♥ On jest przesłodki ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Małe kotki są takie słodkie ♥
    Też się rozleniwiłam przez weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale słodki Tygrysek <3 . Oczka *.* .
    -admin stylówki
    Ps . łady wygląd bloga :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaobserwowałam Twojego bloga !
    Teraz Twoja kolej - odwdzięcz się.
    Podoba Ci się mój blog ? Jeżeli tak to poleć mnie również w jednym z Twoich postów - jak możesz :)

    http://daarcy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczywiście, że obserwuję!
    P.s piękny kotek! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki śliczny! te oczka <3, ty zresztą też !
    Życzę motywacji do nauki ;D
    obserwuje i zapraszam ailatan99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuje i licze na rev.

    franki13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojeju, słodziak, a jak się patrzy ♥

    Obserwuję liczę na to samo :*
    http://wszystko-to-co-modne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. jakie słodkie zwierzątko ;)
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaki słodki. *__*
    Btw. masz genialną koszulkę.

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuję za komentarz, każdy czytam!♥