wtorek, 30 października 2012

Matematyko, zgiń!

Siemka!♥
Dopiero godzinę temu wróciłam do domu. A tam, żyje się dalej. Dzisiaj chciałam mieć z głowy i zrobić szybko zadania, ale gdy zobaczyłam zadanie z matematyki całkowicie zdemotywowałam(??) się do robienia  zadań. Ahh, ta matematyka z roku na rok, z dnia na dzień staje się z niej jeszcze bardziej tępa. Nie ma co, puszczam Linkin Park i padam na łóżko. "Matematyko, zgiń!". Ostatniego czasu to nawet dobrze rysunku z siecznymi nie umiem narysować, a co dopiero robić z nią zadania. Dobrze, że jest Olka!


No to Arivaderci!♥

18 komentarzy:

  1. dasz sobie radę z nią ;) powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja dziś miałam pracę klasową z pierwiastków -,-
    Zgadzam się z tym by matematyka zginęła !

    OdpowiedzUsuń
  3. matematyka , a weź :c
    a zwłaszcza nauczycielka od matematyki -.-
    + fajne focie ;d

    u mnie nowa notatka , zapraszam ;d
    milosctokluczdoszczescia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też nienawidzisz matematyki ? O to tak jak ja :)
    Ładne zdjecia.

    OdpowiedzUsuń
  5. taką zwykłą cyfrówką? ;o jeej , zdjęcia są świetne , i jakościowo, i przerobione ;o

    OdpowiedzUsuń
  6. Będzie dobrze, dasz sobie radę z tą matmą! :)
    Pozdrawiam,
    Weronika.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja lubię i rozumiem matematykę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Matma matma matma matma matma - najgorszy przedmiot świata. Jest jak taka konieczna zaraza - musisz przez to przejść i przeżyć (albo polec i nie zdawać do następnych klas). Jak ja jej nie znoszę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak, matematyko-giń! Moja klasa miała dzisiaj 4 matematyki. Dobrze, że nie szłam do szkoły.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się co do matmy, a tak w ogóle to zostałaś przeze mnie otagowana: http://mandostyle.blogspot.com/2012/10/tag-winter.html :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się Twój blog :D Obserwuję i zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się Twój blog :D Obserwuję i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam mate. Wolę ją od historii xDe

    W jakim programie łączyłaś zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie . :)
    Powodzenia z matą ! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. powodzenia! fajne zdjęcia ;p

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuję za komentarz, każdy czytam!♥