wtorek, 2 października 2012

smajlowy post

Siemka!
Wiem, wiem tytuł posta brzmi "smajlowy post", ale ja sobie lubię ponarzekać na naukę, a więc mam jutro sprawdzian z biologi i zostało mi półtora rozdziału do nauczenia. Fuu . ; c Musiałam odejść książki, bo już nie mogłam wytrzymać. Nienawidzę uczyć się z biologii jest taka nudna."Ja tu potrzebuję ostrych wrażeń, by mi ten.. mózg mózg "zlansowało"!". Nie wiem jak wy, ale uwielbiam ten tekst.

Dzisiaj zrobiłam sobie sesyjkę, w sumie, jak zwykle brakowało mi pomysłów na pozy, ale "oj tam, oj tam" - przeżyjecie;). Dzisiaj miałam dobry humor, ale jakoś ta biologia go przyćmiła. Nie mogę uwierzyć, ze jutro znowu basen.. tragedia ;c. Zmęczona już tym wszystkim jestem, masakra. Miedzy innymi przez to zaniedbuje bloga, buu. Na szczęście basen trwa do 10 października:) 






Dobra, wracam do tej strasznej biologi! Nie ma to jak nauka o wewnętrznej budowie ptaka. O.O.
Miłego wieczoru!

21 komentarzy:

  1. biologia rzeczywiści jest nudna ... nie to co chemia :D. ja jutro mam spr z fizyki na który jeszcze nic nie umiem, ale co tam, trzeba się zrelaksować po męczącym dniu:D .

    OdpowiedzUsuń
  2. hej, sympatyczny blog :)
    obserwujemy? ;)
    http://www.mojaczerwonakokarda.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię biologię i chemię ale do fizyki nie pałam miłością xd

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcia. troche za mocno je przerabiasz ale nawet ładnie wyglądają.

    ja bym z chęcią pojechała na basen

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja lubię biologie:)
    Fajne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tam uwielbiałam biologię ;p
    zdjęcia świetne, takie pozytywne

    OdpowiedzUsuń
  7. such a cute post!you look beautiful.
    great blog.wanna follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  8. Biologia - Boże... nic lepiej nie mówić. Smajl?:D nie dziś. Marzę o tym, żeby się tylko położyć i walę już wszystko;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja za to nie lubie uczyc sie historii..;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja za to nie lubie uczyc sie historii..;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja za to nie lubie uczyc sie historii..;/

    OdpowiedzUsuń
  12. ja tam lubię biologie najgorsza jest historia! -.-
    Nie lubisz basenu? ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Spoko zdjęcia.A biologii nienawidziłam i nienawidzę do dzisiaj.Zawsze kiepsko mi szła i nie mogłam się jej nauczyć.Dlatego dzisiaj cieszę się,że nie mam już z nią styczności.
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przypomniałaś mi że mam sie uczyc do biologii^^
    wswieciemoichmarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Też nie lubię uczyć się z biologii ;(( Fajne zdjęcia :)
    dziękuję za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Biologia,no nawet OK ;D ja tez chce na basen ! obserwujemy?
    www.yesnoana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam biologie ;D :*
    uśmiech zawsze spoko ;d

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuję za komentarz, każdy czytam!♥