piątek, 26 października 2012

biżuteria

Dzisiaj przy sprzątaniu miałam wenę twórczą. Zainspirowała mnie biżuteria mojej siostry. Uwielbiam takie rzeczy. Zawsze są fajnymi dodatkami do stylizacji, nie jest wtedy nudna. Ogólnie, jakbym miała jakąś fajniejsza biżuterię - nosiłabym. Muszę zainwestować w takie cudeńka.

Drugą rzecz zrobiłam z tego powodu, że leżała mi po prostu pod ręką. Nigdy za bardzo nie byłam miłośniczką Coco, a książki nie miałam siły dokończyć, choć jest super!

 Ten zamazany pierścionek to specjalny efekt!





Tęsknie z starymi dniami, kiedy dodawałam po dwie, trzy notki w dniu!
Xoxo, Cwaniara!♥

21 komentarzy:

  1. ładne cacka :P
    śliczne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham ksiażki, musze tąś przeczytać.
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. moja koleżanka ma podobny zegarek ;d
    zapraszam. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam taki zegaaarek XD a raczej moja mama XD

    zapraszam do siebie :
    koktajlowa.blogspot.com

    obserwujemy?? :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog ;)
    a zegarek twojej siostry świetny ^^
    Obserwuje i zapraszam do mnie
    http://instantaneous-going.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna biżuteriaa ♥
    Uwaga, konkurs!
    http://best-frieend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne zapraszam do mnie : Glaxy-Julie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne zapraszam do mnie : Galaxy-Julie.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna biżuteria !! <3
    Zaobserwowałam, bo masz świetnego bloga !! ;)
    Mam małe pytanie, jak zrobiłaś tą ikonkę jak wyświetla się twój blog ..

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne zdjęcia, bardzo kreatywne :> Podoba mi się Twój blog i dlatego pytam się: Obserwujemy ? Bo chciałabym żeby taka osoba kreatywna obserwowała mojejgo bloga ;**

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz rację , śliczna biżuteria . :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajny zegraek ;) Czytałam książkę , naprawdę świetna ! ;DD

    zapraszam do mnie :
    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. faktycznie, akcesoria dodają charakteru stylizacji :)

    olencjaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ja nie lubie nosic pizuterii
    szczegolnie jesli chodzi o jakies wisiorki itp
    zle sie w nich czuje i mi przeszkadzaja

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne bransoletki i zegarek! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny ^^
    http://chocolattecupcakes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podoba mi się Twój blog, już obserwuję i liczę na rewanż :)

    http://madamedeluxe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuję za komentarz, każdy czytam!♥