piątek, 5 października 2012

happy day!

Hello!
Tak, gdzieś 40 minut temu wróciłam od koleżanek i ze spowiedzi. Pewnie szybciej wróciłabym, ale tyle się działo, że naprawdę trudno będzie mi o tym zapomnieć. Klaudia jak zwykle miała swoje odpały przez co było naprawdę zabawnie. Natalka została na oaze, a później dołączyła do nas Olka. Była w sumie trochę zdezorientowana, bo nie wiedziała o co chodzi...
Przed wyjściem zrobiłam sobie samowyzwalaczem kilka fotek. Było mi trudno pozować, ponieważ aparat sam nie skadruje i musiałam się męczyć, robiąc jakieś "nie wiadomo co". Jak była fajna poza, to głupia mina i tak na odwrót.




Jak wam się podoba stylizacja. Wiem, ze lepiej wygląda ta kurtka jak jest zapięta, ale było w sumie ciepło, więc zostawiłam tak jak jest. :)

35 komentarzy:

  1. Szczerze mówiąc to najbardziej podoba mi się apaszka, to taka kropka nad I :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak uważam ;)
      bardzo ładna stylizacja, w sam raz na wypad z kumpelami ;]

      Usuń
  2. śliczne zdjęcia ;*
    + obserwuję i liczę na to samo ;*

    natkaa9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacja.Cieszę się,że chociaż Ty miałaś dobry dzień,bo mój był do du...szy,jak mawiała moja babcia.
    Spowiedź...Przygotowujesz się do bierzmowania,czy to taka zwyczajowa w 1.piątek miesiąca?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna kurtka i torebka:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się stylizacja ;p. A na 4 zdjęciu wyszłaś najładniej! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo podoba mi się ta kurtka, nawet rozpięta :) do tego ta piękna torebeczka <3 świetna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja mi się podoba, aczkolwiek ta zielona torebka nie gra z resztą. Pewnie chodziło o kontrast, ale jednak nie pasuje :3
    Fu. Też muszę iść do spowiedzi, ale jestem, niestety, leniwa.
    Samowyzwalacz, ciężka sprawa =D
    (no, na bloga cię nie będę zapraszać, według tego mini regulaminu na dole XD)

    OdpowiedzUsuń
  8. mi tam się te zdjęcia podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. chyba mam identyczna apaszkę ;D
    nice outfit :)

    http://imnoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna stylizacja :) Też byłam dziś u spowiedzi :))
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak jest rozpięta to tak nadaje :tego czegoś!
    Masz bardzo ładny blog :)
    optymistycznawariatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. stylizacja bardzo ładna :) wszystkie zdjęcia fajowe. też dziś byłam na pierwszym piątku

    olencjaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zobaczyłam jak dodałaś komentarz do któregoś posta o tym żebym cię zaobserwowała, a zrobisz to samo - ja już obserwuję :)

      Usuń
  13. bardzo ładna stylizacja :)
    stwierdzam tez iż mamy podobne style :D

    OdpowiedzUsuń
  14. masz ładną kurtkę :) Ogólnie spowiedź jest pro ;d
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  15. ładna stylizacja! ;) jaki masz aparat?

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna jesteś :)

    Zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  17. super sylizacja, bardzo mi się podoba :)
    evelineandfashion.blogspot.com - zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna stylizacja, świetny blog, obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  19. słodka masz buźkę : )

    OdpowiedzUsuń
  20. podoba mi się kolor spodni i chustka. i w ogóle cała słodka jesteś :)
    ja obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Co jak co, ale ładna to ty jesteś. ;)
    [try-to-forget-you.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuję za komentarz, każdy czytam!♥