niedziela, 21 października 2012

śnieg

Hello!♥
W sumie, jak patrząc na niedzielne popołudnia to są nudne i przypominają o poniedziałku. Wiem, wiem może powiecie, że zamiast korzystać z niedzieli to ja wam tu narzekam, ale jak tu nie narzekać, kiedy wiem, że mam jutro kartkówkę z chemii i sprawdzian z niemieckiego. Co tak często te sprawdziany? To aż do znudzenia. Nauczyciele dajcie się nam odpocząć chociaż w weekend!

Tak, dzisiaj podsłuchałam jak mama z tatą rozmawiała przez telefon i z tego co zrozumiałam w piątek ma padać śnieg. Byłam nieco zaskoczona, bo zazwyczaj nie oglądam pogody. Przeszukałam onet i faktycznie ma padać. W październiku śnieg? 


Co sądzicie o tej śnieżnej pogodzie? Ja, czuję, że i tak po godzinie stopi się. Stęskniliście się za śniegiem czy raczej nie?
Xoxo, Cwaniara

26 komentarzy:

  1. Pamiętam , że chyba z 3 lata temu padał śnieg w dzień nauczyciela :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko, śnieg ?!! świat staje na głowie, ale może bede miała okazję do zakupu jakiś nowych uroczych kozaczków ; D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili ; )

    http://lifebecomesbetter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeej! Blog jest cudowny!
    Rewelacyjny!
    Obserwuję i będę czytać często! Dodaję do listy czytanych przeze mnie :)
    Pozdrawiam, Aleksandra ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. No ciekawe czy będzie padał śnieg :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śnieg?! O rety chcem chcem chcem!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam jutro sprawdzian z chemii :/

    OdpowiedzUsuń
  7. niestety śnieg w październiku to nie nowość ;(
    ale póki co cieszę się piękną pogodą <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ahh... u nas też ma podobno padać śnieg !
    Fajny Blog :D
    Zapraszamy do nas :
    http://bestfriendstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam śnieg, aczkolwiek nienawidzę chodzic wtedy do szkoły, bo zawsze wracam do domu cała mokra, dzieki moim kolegom <33 xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeżyjesz jeszcze mnóstwo kartkówek, a śnieg NIE!

    OdpowiedzUsuń
  11. śnieg ? lubię zimę, ale nie w październiku :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak, dokładnie sprawdziany są do znudzenia! I nie chce się nawet ich pisać. A śnieg? Kocham grudzień! :) Masz ciekawego bloga.
    Pozdrawiam,
    Weronika.
    ______________________________________________
    http://mycupboardsmyeverydaylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja wolę się jeszcze nacieszyć żółtymi i czerwonymi liśćmi :D Fajny blog ;) Już obserwuję i dziekuję za komentarz. Mam nadzieję, ze ty też zaobserwujesz :P
    http://patifashion-shoppingworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ja bym chciała śnieg :)
    zapraszam do mnie
    wikaa-wiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. No powiem ci, że ja też tak zwykle zamulam w niedzielę i nic mi się nie chce. A zwykle jeszcze trzeba się pouczyć i zrobić milion innych rzeczy -,-. A o śniegu na razie nie myślę, choć czekam troszkę na grudzień, Wigilię, świea i te sprawy, których śnieg jest niodłączną dla mnie częścia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja tam lubie śnieg;D zapraszam do mnie;D

    OdpowiedzUsuń
  17. o nie tylko nie śnieg
    zamarzne :(
    ładnie wyszłaś na zdjęciach

    OdpowiedzUsuń
  18. właśnie patrze i u mnie ma być 0 stopni! :O

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej ^.^ słodki koootek <3 super blog niedługo zamierzam założyć bloga mam nadzieję, że odwiedzisz <3 pozdr . powodzenia

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuję za komentarz, każdy czytam!♥