środa, 17 października 2012

Kto mnie tak ubrał?

Postaram się jak najszybciej stworzyć jakieś słowa, zadnia, które miałby jakikolwiek sens. Śpieszę się tylko po to, aby szybko nauczyć się z WOS-a na sprawdzian, a później resztę wieczoru poświęcić blogu, a więc Cwaniaro pośpiesz się!

Dzisiejsze zdjęcia są bardzo stare, nie uwierzycie są aż zimy. Wtedy nie prowadziłam jeszcze bloga, a przynajmniej nie o takiej tematyce. Inaczej ubierałam się, w inny styl preferowałam, aż wstyd mi się robi. Różne pytania mi nachodzą, by to określić: W co ja się ubierałam? Ja ja mogłam mieć tak ohydną fryzurę? I tak dalej:]

Tak, w wiosnę styl hipiski, w zimę nie wiadomo co, a teraz to nie wiem co preferuje, ale tak to jest, co nowa pora roku ja mam nowy nie określony styl:)

26 komentarzy:

  1. Lubię jasną wersję zielonego i napisy na T-shirtach,więc dla mnie T-shirt jest spoko:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajną bandane na głowie miałaś wtedy :D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak patrze na swoje stare zdjęcia nasuwa mi się pytanie : Boże, co to jest? Też mam narzie nieokreślony styl, ale kiedyś się to zmieni. Znaczy mam taką nadzieje. :)

    http://inspirations-fashion-silver.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. nie no wyglad taki stylowy :D Ale na powaznie to przypominasz mi na tym zdjeciu pewna piosenkarke dos c ekstrawagancka tylko zapomnialam jak sie ona nazywala.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jak sobie przypomnę jak ja się ubierałam w tamtym roku, to też zadaje sobie takie pytanie. ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jest tak najgorzej, gdybyś zobaczyła jak ja wyglądałam jakiś rok no może 2 lata temu to hahahaha..

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję i liczę na rewanż :D

    moj-swiat-pasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ładnie, fajne połączenie ;)

    shiningbeauty9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. O boze w zeszlym roku ubieralam sie tylko w fiolet... a teraz moja szafa ku mojemu przerazeniu jest wypelniona fioletowymi rzeczami a poniewaz niemal nie uroslam mana uznala ze nie potrzebuje nowych ubran...

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się śmiać chce kiedy myślę o tym, jak ubierałam się jakiś rok temu ;p

    + Twój blog także mi się podoba. Dodaję do obserwowanych :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznootka *.*
    Bardzo mi się podoba twój blogg; 33
    Obserwuje ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj tam , oj tam nie jest źle ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. kiedyś również bardzo lubiłam fiolet :p

    OdpowiedzUsuń
  14. ja nadal bardzo lubię kolorowe rajstopy ; )

    OdpowiedzUsuń
  15. mam bardzo podobnie :) Fajny blog obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo Podoba Mi się twój Blog ;D Super zdjęcie i wgl. Wszystko + Obserwuję ^^

    http://ojeju-mika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Hmm Bardzo Lubie Fiolet ^^ Super Blog Obserwuję Licze na to Samo :D

    http://ojeju-mika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Co ty gadzasz.? Świetnie wyglądałaś..!

    Obserwujemy..?

    OdpowiedzUsuń
  19. Super zdjęcia! Wyglądają bardzo profesjonalnie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie jest źlee . <3


    Dziękujme za odwiedzinki . napewno się odwdziecze . <33

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna ta bluzka biało zielona *.*
    Zapraszam na mojego bloga o życiu ^^
    http://best-frieend.blogspot.com/
    Pozdrawiam, Klaudiaa ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Haha ;D Ja Ogl ostatnio zdjęcia jak miałam 7 lat z wakacji ;) Boże.. Szerokie spodnie . I .. Skarpetki do sandałów ! :O

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuję za komentarz, każdy czytam!♥