piątek, 19 października 2012

nad stawem

Siemka♥
Ja jesień wykorzystuje pełną parą. Nawet dzisiaj nie miałam czasu zajrzeć na bloga, a szkoda. Wczoraj, jak  zresztą mówiłam poszłam na rowery, a później nad staw. Kto by pomyślał, ze w takiej małej miejscowości można znaleźć takie cudowne miejsca.*.* Jest to bardzo urokliwe, szczególnie w jesień, kiedy moje znienawidzone kolory drzew dopełniają to miejsce.  Dziwne dopiero zaczynam doceniać tą porę roku, kiedy potrafię z niej korzystać. 

Muszę przyznać się, że nie zabrałam się jeszcze za filmik o Leonie, nie mam czasu, ani chęci. Ale ze mnie leń!

















Idę oglądać TVD.
Xoxo, Cwaniara.

35 komentarzy:

  1. To ostatnie zdjęcie jest ślicznee . <333

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę, że bardzo podobnie spędziłyśmy dzień ;) jak taka pogoda, to się nie da usiedzieć w domu ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te ciepłe lody jesienią <33

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnee zdjęcie i super blogg . !

    zapraszam do mniee . ; *

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia.
    mmm ciepłe lody <33

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo ślicznie! Mniam ciepłe lody<3

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne zdjęcia ;)
    same pyszności :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Pogoda tej jesieni jest po prostu magiczna!! *_*

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam snaki pomidorowo serowe! :D pamietam je jeszcze z dziecinstwa ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. zachciało mi się jeść xd
    ale zdjęcia fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. mniaaaam, jadałabym. <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Mmmmm.. Lody ♥
    Zdjęcia super, ale ty jesteś ładna xd
    Też chce tak być, oddaj urodę ;3
    Zapraszam na bloga o życiu dwóch nastolatek ^^
    http://best-frieend.blogspot.com/
    Pozdrawiam, Klaudiaa ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. ostatnie zdjęcie jest MEGA ! ♥
    no i przez ciebie jestem głodna ! xd

    u mnie nowy wpis , zapraszam xd
    milosctokluczdoszczescia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia i piękne miejsce ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Mmm.. same smakołyki.. Swietne zdjcia.. zapraszam do mnie ..

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam jesień gdy jest ciepło i słonecznie, wtedy naprawdę jest bardzo urokliwa ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny blog. Pyszne smakołyki. Obserwuję. ; 3
    swiatgalaxy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam te ciepłe lody i mr snaki ;d

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham jesień - jest wtedy tak kolorowo nie za zimno nie za ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  20. Pogoda w ten weekend dopisuje :) więc i samopoczucie od razu inne ;-)
    Fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładnie wyglądałaś :). Ostatnie zdjecie mega *.*
    Lody na jesień? o.o
    Musze przyznać, ze dawno tu nie zaglądąłam. To teraz nadrobię zaległości, bo wieczó wolny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Czym robisz zdjęcia ..napisz mi gdzieś u mnie ok? ;)

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuję za komentarz, każdy czytam!♥