poniedziałek, 1 października 2012

my guitar

Hello!♥
Moje poniedziałki zawsze szybko lecą, a więc dzisiaj także nie poczułam tego, ze byłam w szkole. Dostałam z chemii za sprawdzian piątkę, miałam największą ilość punktów klasie. Dziwne O.oO .Nie przyzwyczaiłam się do tego, że jestem w czymś najlepsza. Na WF-ie było dość zabawnie, ponieważ na maksa puściłyśmy radio(cała hala słyszała), a pan od WF-u udawał głupiego(zawsze mamy puszczona muzykę na WF-ie). Muzyka leciała bardzo pozytywna, dlatego każdy miał wzmocnioną siłę na koszykówkę.
Boli mnie teraz trochę głowa i chyba się prześpię, bo nie odespałam jeszcze nie przespanych nocy. Waham się jeszcze, bo nie lubię marnować dni w łóżku, przecież mogę zrobić jeszcze tyle rzeczy w ciągu tego czasu. Nie wiem, zobaczy jak wyjdzie, na razie zrobię zadanie z poszczególnych przedmiotów. 

Wiem, muszę przestać przerabiać je aż tak !





Hmm, piszcie na ask'u, lubię odpowiadać na wasze pytania. Pisać częściej notki w ciągu dnia?
Xoxo, Cwaniara!

26 komentarzy:

  1. Niby poniedziałki są najgorszym dniem tygodnia, a tak szybko mijają ^^
    Gratuluję 5 z chemii.
    O, mam bardzo podobną gitarę. Ile się już uczysz grać? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tak, pisz czesciej!
    super blog , 3
    juz od dawna obeserwuję.
    My tez kiedys na wf puscilysmy radio :D
    Fajnie że grasz.
    + mi sie właśnie takie zdjęcia przerobione podobają, twoje są właśnie fajnie poprzerabiane :)



    wpadnij
    welovebaranowa.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  3. mi też zawsze poniedziałki szybko lecą... :)
    zapraszam do mnie! reaktywacja, haha :D

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluje wyniku z chemii :D ładna gitara, sama bym chciała umiec grac :c

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję dobrej oceny! Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zawsze marzylam zeby umiec grac na gitarze ;) w koncu mam swoja ale nie za duzo umiem grac no i ze wzgledu na studia i prace nie za duzo czasu by sie uczyc ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne zdjęcia ;d
    dzisiejszy poniedziałek dla mnie był szczególnie okropny .. dosłownie cały dzień uczyłam się na jutrzejsze kartkówki - sprawdziany :C

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia:D
    obserwuję :d

    OdpowiedzUsuń
  9. zawsze chciałam nauczyć się grać na gitarze:) a poniedzialki lecą jak szalone

    OdpowiedzUsuń
  10. zaobserwowalam :D o boze ile bym dala zeby teraz w lo miec chociazby radio na hali, o glosnikach juz nie wpsomne xd ja osobiscie uwielbiam marnowac dni w lozku :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialny blog <3 obserwuję i mam nadzieję na rewanżyk xd

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie macie, u nas jak ktoś w ogóle przyniesie komórkę czy ZESZYT a nie ćwiczy to się drą!!! -.-
    fajne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam grę na gitarze chociaż nie za dobrze mi idzie:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki za wizytę!
    Ja już dawno obserwuję Twojego bloga hehe ;p

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuje ;) Licze na rewanż ;)
    Śliczne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Powodzenia w nauce gry na gitarze! :)
    Zdjęcia bardzo ładne. ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Widać że grasz dużo po tych powycieranych progach :) też kiedyś coś tam umiałam ale odstawiłam gitarę i żałuję :) graj kochana jak najwięcej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi też szkoda czasu na spanie w dzień.. :) Ale to takie miłe, szczególnie jak zima się zbliża i można wtulić się w gorącą kołderkę;)

    P.S obserwuje!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję za komentarz. Obserwuje. Mam nadzieję, że ty mnie też :D.

    OdpowiedzUsuń
  20. Najgorzej jest wstawać w poniedziałek jak dla mnie.
    Fajna gitara :)

    OdpowiedzUsuń
  21. O matko jaka zniszczona gitara! Wiesz, że trzeba ją czyścić? To, że masz nie oznacza, że grasz if u know what I mean....

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuję za komentarz, każdy czytam!♥