sobota, 20 października 2012

Dziękuje!

Heeello! ♥
Siedzę i siedzę na komputerze i czytam kotka. Uzależnia i to bardzo! Jest to machina do wciągania ludzi, szczególnie dla takich maniaków, jak ja ciekawych co się dzieje u nasz gwiazdek. "Jolka, zaprzyj się w sama w sobie i przestań to czytać!" - mówię do siebie od godziny. Nagle albo na szczęście przychodzi mi wena na pisanie bloga, więc w najszczerszy sposób piszę do was notkę.

No to Wow! Prawie 420 obserwatorów, nie mogę w to uwierzyć, ze aż tylu was tu mam. Miło wejść na bloga i zobaczyć taką dużą ilość obserwatorów, a jeszcze milej akceptować masę komentarzy, który każdy jest pozytywny. Tak, każdy. Żadnych nie miłych opinii. Szczęście?

Jestem z wami od marca, ale dopiero aktywniej zaczęłam blogować i rozpowszechniać tą stronę pod koniec lipca. Tak, własnie od końca lipca mogę uznać prawdziwe blogowanie. To dziwne, że w tak krótkim czasie całkowicie się do Was przywiązałam.*.*Dziękuje!
Zdjęcia z wczorajszego wypadu na rowery

Dzisiaj postaram się tutaj jeszcze zaglądnąć.:)
Xoxo, Cwaniara!

33 komentarze:

  1. masz racje co do kotka, można go czytać godzinami , a co do komentarzy to u mnie przeciwnie do ciebie bo jest z nimi coraz marniej :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja od nie całego miesiąca ( brak systematycznosci) piszę własnego bloga. juz mam 23 obs. i uwazam ze to duzo sukces :)



    zapraszam na small-rainbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też się przywiązałam do blogowania ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z tym że czytanie Kotka wciąga ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. wow gratuluje tylu obserwatorow :) a jak rozpowszechnialas swojego bloga ze jest taki popularny jesli mozna wiedziec?:) ps. u mnie nowy wpis:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne zdjęcia ;)
    gratuluję takiej ilości obserwatorów

    OdpowiedzUsuń
  7. zapraszam do siebie na myhopefornewbeginning.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja dopiero zaczynam blogowanie i za każdym razem gdy przybędzie obserwator, cieszę się jak dziecko. ;)
    shiningbeauty9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluje tylu obserwatorów! :))

    to pierwsze zdjęcie wygląda jakbyś była nad morzem ;DD

    OdpowiedzUsuń
  10. jak sie dobrze prowadzi bloga, to nie się negatywnych komentarzy nie ma ;) ładne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny bloga http://warkoczyk123.blogspot.com/ Zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny blog obserwujęxD
    liczę na wzajemność marta51.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. mnie również portale typu kotek wciągają
    ładne zdjęcia ;D
    obserwuję♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. śliczne zdjęcia i życzę Ci drugie tyle obserwatorów kochana ! :*

      Usuń
  15. gratuluję tylu obserwatorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej zaobserwowałam już twojego bloga mam nadzieję że zrobisz to samo.
    http://mydiarymylifemystory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję tylu obserwujących. :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję :)

    http://miczkyy.blogspot.com
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super zdjęcia, ładna jesteś ;D
    Zapraszam na bloga o życiu 2 nastolatek ^^
    O tutaj: http://best-frieend.blogspot.com/
    Pozdrawiam, Klaudiaa ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny zegarek, oczywiście obserwuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. gratuluje :) + masz fajnego bloga , obserwujemy ? :*

    OdpowiedzUsuń
  22. O nie! Tylko nie życie gwiazdek! To nie moja bajka, na szczęście :) Śliczna fotki;) Czekaj, czekaj... Ja jeszcze nie obserwuję twojego bloga! Już się poprawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. fajne fotki :)
    Zaobserwowałam , http://mypassionmylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuję za komentarz, każdy czytam!♥