sobota, 27 października 2012

kwaśno

Hello!♥
Stęskniłam się za wami. Nie wiecie jak bardzo zazdroszczę wam śniegu, oddajcie mi go trochę! Dzisiaj nie zauważyłam aby choć jeden płatek śniegu leciał z nieba. Ja już chce lepić bałwany i robić aniołki na śniegu. Jak wczoraj wspominałam byłam dzisiaj na zakupach. Zakupiłam dużo rzeczy, ale nie mam siły ich teraz pokazywać. Jutro zrobię zdjęcia i ocenicie sami, czy ładne.

Zaraz po powrocie zrobiłam sobie herbatę, przyniosłam jabłko i nagle naszła mnie ochota na coś kwaśnego. Od razu wyciągnęłam cytrynę i przekroiłam ją na pół na drobne kawałeczki. Trochę żałowałam, że pokroiłam jej aż tak dużo, ale ze słodką herbatą(wyjątkowo) dałam jakoś radę. Lubię kwaśne smaki. Pamiętam jak z Kamą kiedyś robiłyśmy zawody na jedzenie cytryny, kto pierwszy się pokrzywił, przegrywał.


Biorę się za czytanie Buszujący w zbożu.
Xoxo, Cwaniara♥

19 komentarzy:

  1. CZekam na zdjęcia zakupów ;D
    Uwielbiam cytrynę !
    u mnie tez nie było śniegu ;c
    zapraszam http://ailatan99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama kiedyś jadłam cytrynę . ^^ Ale teraz pewnie po chwili bym się skrzywiła.:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia <3 Musiało być kwaśśne ;3
    Ja nienawidzę cytryny, brrrrr xd
    Zapraszam do mnie na konkurs:
    http://best-frieend.blogspot.com/
    Pozdrawiam , Klaudiaa ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Pokaż zakupy w jak najszybszym czasie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. "Buszujący w zbożu" to Twoja lektura? Też będziemy to przerabiać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oo fajnie zdjęcia ! ;)
    U mnie jest troche śniegu *.*
    Zapraszam do mnie ;)
    http://instantaneous-going.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cytryny nigdy za dużo, a śniegu jeszcze będziesz miała dość :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam herbate z cytryna! <3 kocham! pije ja codziennie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja osobiście nie lubię takich mocno kwaśnych smaków. Propsy dla Ciebie! :)
    Pozdrawiam,
    Weronika.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie przepadam za kwaśnymi rzeczami hah:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też chce śnieg <3
    zapraszam do mnie
    wikaa-wiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. mmm;) Uwielbiam cytrynę :D

    Obserwujemy ?
    Odpowiedz pod moją notką ;]

    OdpowiedzUsuń
  13. Such a great post, my dear!

    Great blog too.

    we can follow each other if you want :)
    (via gfc, bloglovin, facebook)

    Have a wonderful weekend,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  14. też robiłam takie konkursy z bratem XD
    kurcze, ale fajnie było : d

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojej nie zjadłabym chyba, nienawidzę kwaśnych rzeczy ^^
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja na przeziębienie piję teraz herbatę z konfiturą(tak to nazwijmy,choć to chyba nie do końca konfitura)cytrynową.Generalnie bardzo lubię smak cytryny,jakieś cytrynowe lody,cukierki,ciastka czy herbatę.Nie mam nic przeciwko nim:)
    "Buszujący w zbożu"...jedna z moich nahulubieńszych książek:)Warto przeczytać.Masz jako lekturę?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. u mnie spadl snieg. ;d
    lubie jablka a cytrynie ez nie mam nic do zarzucenia hehe ;d.

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuję za komentarz, każdy czytam!♥