środa, 24 października 2012

Chociaż dwa inne...

Padam na twarz. Najchętniej rzuciłabym się na łóżko i olała wszystko. Dopiero środa, a ja jestem już całkowicie wypompowana. Chce się wyspać, chce spać bez żadnych nie przyjemnych snów. Chce położyć się o 21 : 00 wieczorem i obudzić się pełna energii. Brakuje mi lata.

Dzisiaj dodaje zdjęcia, które w ogóle do siebie nie pasują, są całkowicie inne, ale łączą je jedna rzecz. Niosą  szczęśliwe wspomnienia, które są naprawdę wspaniałe. Choć nic nie widać po nich niezwykłego, to one przypominają o tych chwilach, dniu. I to uwielbiam w zdjęciach, ze uwieczniają i przypominają nam chwile, które będziemy mogli sobie przypominać za każdym razem kiedy na nie popatrzymy.



Czekam na napisy do PLL, a wy czekacie ? .: )
Xoxo, Cwaniara

15 komentarzy:

  1. też padam na twarz :)
    masz świetny blog obserwuję i
    zapraszam notrevieesecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. PLL? co to za serial ?

    Też bym się z chęcią położyła do łóżka ale mam tyle zadania i nauki że nie mogę. Dobrze że już jest środek tygodnia !

    OdpowiedzUsuń
  3. Jasne, że czekam i mam nadzieję, że wieczorem będę mogła oglądnąć odcinek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam ,ale warto obejrzec :)zapraszam do mnie i pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam oglądać stare zdjęcia, które właśnie przypominają mi co działo się u mnie na przestrzeni jakiegoś tam czasu. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też chce wakacje. Październik ,a ja już padam ;<

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog! Będę częściej wpadać!
    Zapraszam do mnie :) ♥
    ♥ byj-gossip.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Będę częściej wpadała ♥

    dodaję do obserwatorów

    OdpowiedzUsuń
  9. super blog zapraszam do mnie http://oliwka1805-kokosowiankacom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Też chce latoo. Albo chociaż dłuższe dni! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. WakacjeWakacje jeszcze poczekamy na nie :C
    Racja w zdjęciach też fajne jest to , że możemy się
    na nie popatrzeć i tak naprawdę wraca milion wspomnień
    czasami gorszych a czasami lepszych(:
    Pozdrowienia (:

    OdpowiedzUsuń
  12. zaobserwowałam i też na to liczę *,* . Nie oglądam PLL bo jakoś nie za bardzo mnie kręci ten serial ;3 . Też brakuje mi lata ale co zrobić.. ; /

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też padam na twarz z tą nauką, ale na szczęście za niedługo będę miała dłuższy weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale masz ślicznego kota. *__*
    + zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojoj... Jaki kotek.;3

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuję za komentarz, każdy czytam!♥