środa, 3 października 2012

list z Hogwartu

Hey♥
Chyba wezmę się za organizowanie jakiegoś wypadu szkolnego do kina. Nie mogę już wysiedzieć w całej tej monotonnej szkole. Każdy dzień jest taki sam.. do tego te wyjazdy na basen ograniczają mój czas ze znajomymi. Tęsknie za siedzeniem z kolegami i Olką o 21 : 00 na środku drogi, kiedy cały czas coś się działo. Nudnawo jakoś. Ostatecznie basen kończy się 10 października, a więc będę mieć więcej czasu na życie towarzyskie.


Dzisiaj chciałabym pokazać soundtracki, które są moimi ulubionymi. Także pochodzą z moich ulubionych filmów. Sądzę, że każdy idealnie odwzorowuje fabułę filmu. Piosenki są naprawdę genialne i artystyczne.

ZMIERZCH


Piosenka idealnie odwzorowuje "delikatną" miłość Edwarda i Belli, ale także ukazuje jaka jest wspaniała i mocna.
                                                             IGRZYSKA ŚMIERCI


Muzyka ukazuje agresywność, złość, ale także możemy w niej dostrzec nutkę smutku i rozpaczy.

PIRACI Z KARAIBÓW


Nie wiem jak wy, ale ja tu widzę przez tą piosenkę okras w którym rozgrywa się akcja. Wszystko takie inne. Czuję w taj piosence wygraną i szaleństwo:)

HARRY POTTER


Ten, kto chociaż raz oglądał Harre'go Pottera słyszy jak muzyka odzwierciedla magię panującą w filmie, w książce. Jak to słyszę od razu widzę ulicę przekątną, Hogwart. Gdy słyszę tą muzykę marzę, by znaleźć się w Hogwarcie i tam się uczyć. Jak byłam mała zawsze czekałam na list z Hogwartu!

Myślę, że notka była luźna i miła w czytaniu. Więcej takich notek?
Całuję, fanka HP . < 3

15 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia :)
    Uwielbiam piosenkę ze zmierzchu ♥ Nawet uczyłam się jej trochę grać na pianinie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne piosenki
    fajne zdjęcie :):*

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cycki !
    ojejej, piraci, obejrzałabym !

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna notka ;)
    Piosenki racja są bardzo magiczne i świetnie odwzorowuja tematykę filmów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoła to nie wszystko, trzeba się rozwijać na innych płaszczyznach

    OdpowiedzUsuń
  6. super notka !!! Ja kocham piosenki ze zmierzchu hogwartu i piratow :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzie te czasy,kiedy ja zaczytywałam się w Potterze...Zatrzymałam się na 4.części,bo potem już z tego wyrosłam,ale czasami bierze mnie sentyment,kiedy sobie o tym pomyślę.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. No i dobrze,kontaktu z książką nigdy dość:)!

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam Zmeirzch, ogladalam ten film wiele razy i obejrze jeszcze nie raz:)

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuję za komentarz, każdy czytam!♥