czwartek, 4 października 2012

szczerość...

Hey♥
Miałam wcześniej napisać, ale wzięłam się za rysunek z plastyki i tak jakoś czas zaczął szybko lecieć. Smutne, że szkoła tak zabija czas. Muszę więcej czasu na blog przeznaczyć, za bardzo go zaniedbuje. Jestem okropna, jestem, okropna, jestem okropna. 

Nie wiem, czy wiecie, ale dzisiaj jest "dzień szczerości", ja nie dawno się o tym dowiedziałam i niczego specjalnie nikomu szczerze nie powiedziałam, szkoda, bo już późno i nie będę mieć chyba okazji nikomu już tego powiedzieć. No trudno, nigdy nie pamiętam o takich rzeczach. 



Dobra, kończę. A co do zdjęć jakoś to jedno oko cały czas się przymykało, hahha . x d
Xoxo!

8 komentarzy:

  1. ja nie wiedziałam, że wczoraj był dzień szczerości :d ładne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. mi duzo czasu zajmuje praca niestety :/

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne zdjęcia, ja niestety nie wiedziałam o dniu szczerości :c

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahaha, a ja obeszłam dzień szczerości nawet o tym nie wiedząc xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam pojęcia, że wczoraj był dzień szczerości,
    ładne zdjęcia ;)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcie:0 Wczoraj dzień szczerości dziś dzien... miłości! xd

    OdpowiedzUsuń
  7. pokaż rysunek ^^ fajne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuję za komentarz, każdy czytam!♥