wtorek, 16 października 2012

zmierzch i kakao?

Siemka♥
Jak tam mijają jesienne popołudnia i wieczory u moich czytelników? Moje są czasem do przesady nudne, naukowe, przesłodzone, a czasem są zwariowane. Wczorajszy wieczór raczej należał do tych zwariowanych i miłych. Całkowicie ME GUSTA siedzenie do bardzo późna i wygłupianie się. No to tak była masa chipsów i popcornu, kakao, jakimś tam film, aparat i kot. Kot, Leon - chyba dzięki niemu było tak zabawnie:) No i jakby nie samowyzwalacz w aparacie to nie byłoby tak śmiesznie. Nie był to nasz dzień na robienie zdjęć  dlatego starałyśmy, by choć troszkę były śmieszne, a nie tylko żałosne. 

Tutaj ramki mi się pomyliły:)



Ja mam dużo nauki, a więc Arrivaderci . ♥

18 komentarzy:

  1. świetny blog♥ będę wpadać częściej;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham zmierzch <3
    hehe widzę, że wczorajszy dzień lajtowy ^^
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kakao jak najbardziej, ale chipsy...... jakoś mi nie przemawiają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi wieczory upływają różnie-często przy komputetze,bo nic ciekawego nie ma w telewizji.Czasem-bardzo rzadko-przy tejże telewizji,najczęściej,gdy jest jakiś mecz,który mnie interesuje.A jeszcze częściej po prostu coś czytam.
    Kakao i popcorn są OK:)
    Bardzo sympatyczne zdjęcia:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. jasne, że obserwuję:)- już dodaję, świetny blog
    obejrzałabym sobie znów zmierzch, ale czasu nie ma:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog, dzięki za komentarz :) Obserwuję i liczę na rewanż :) oneperson-onelife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. TO fajnie ze milo spedzilyscie czas :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przedostatnie zdjęcie najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak chcesz to mogę Ci pożyczyć na płytce wszystkie (dotychczasowe ) części Zmierzchu z lektorem :P Ty jeszcze z napisami oglądasz . ;D

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuję za komentarz, każdy czytam!♥